Jump to content
News Ticker
RR DB - 20.01.2023 18:00 GMT+2 https://muonline.land

MU 2023 q1.


Wolver
 Share

Recommended Posts

Salutare, din ce vad eu si simt in gameplay, acest DB imi pare a fi un BETA, un BETA foarte reusit!
Daca intr-adevar este asa, atunci tot ce voi spune mai jos este strict parerea mea, la cum poate fi imbunatatit jocul:

-BC/DS - 2/2 sau 3 de toate(la alegere). Reward de LUCK doar in BC 7 si MASTER (se fac foarte usor 5 char in fiecare BC pentru luck)

-CC    - Facut greu pentru NON-RR, am facut personal 50 JOE in cc NON RR. Este foarte bine cum este setat, insa ar fi un PLUS sa apara cine a castigat CC-ul pe global.
       - DL-ul mi se pare putin exclus, nu are cioara asta clar nu trebuie sa aiba, dar nici cal... Calul este defense-ul lui.

-SINESTRO/ATLAS - Aici eu personal vad scoase de tot aceste JWL, sau cel mult sa poti face cumva la ceva RR-uri. Eu il vad scos de tot pentru ca atunci vor avea rost invaziile/pvp-ul/frica de goblin/events.
                - Ceea ce vreau sa zic este ca farmul lor este foarte usor (non rr), DA ar putea face toata lumea...care are PC, altii joaca cu 2-3 MU! Eu vad echilibrare sa fie scoase!
                - NU se poate sa poti baga in pendant si ring aceste optiuni, pai jocul asta este vorba despre ring si pendant ca si farm :)), este deja prea mult!! Inca o data, s-ar rezolva multe daca ar fi scoase.
                - RATA de optiune "buna".... un pic micsorata, este foarte usor sa faci acum un item FO.... mai ales cu aceste jwl-uri.

-EXP    - Avand in vedere ca este cu prag, se creste chiar usor si pentru cei casuali(care nu au timp), nu vad rostul la bonus de EXP, aici chiar este la dorinta fiecaruia, nu e dezavantaj sau avantaj(ar fi mai frumos)

-EVENTS - Aici este o PROBLEMA foarte mare din punctul meu de vedere si probabil al altora: 
        1. MAYA - Efectiv inutila :), pica pendant sau ring, daca am scoate ce am zis mai sus si anume acele jwl-uri.... Vom vedea impact foarte mare la MAYA, valuable!
        2. KUNDUN - Are bug, uneori ia ONE hit!
        3. BALGASS - OK!
        4. MEDUSA -  OK!
        5. SELUPAN - OK!
        6. TWIN SHADOW - e modificata ziua, era sambata(mult mai ok).
        -----PVP event---- clar un PvP event automat, DL vs DL, SM vs SM, etc. Ca si reward = 2 iteme +2 optiuni din BOK-ul din saptamana respectiva!
        -----SKIRMISH----- Se poate face si un event in care ori sa fie fiecare pentru el, sau pe party-uri, un MINI-Castle Siege! Reward-uri mai mici (fiind un event distractiv)(
        7. Questurile de 4h- OK...... dar fara atlas si sinestro, (se poate inlocui cu JOE, DAR tot sa nu se poata non RR!) 

    IEPURII !!!! +1 , +2 , +3 random.... nu, doar +1 sau doar +2 ( +1 are logica, ii bati primii ).  

    Red Dragon Invasion..... schimbat reward. 10b, 10s, 10 creation , 10 jol, 10 chaos (RANDOM) ... Mariti la 10 pe harta respectiva, actual da zen sau 1bless :))

    Pouch of blessings (cutiutile care dau 1 mil zen) - Pot sa dea Sealed Golden Box si sa fie scoase de pe drop normal.

    Ideea e sa profitam de fiecare event care ESTE deja si nu are reward, sau are prea mare!

    ITEME "RARE" (Magic Knight, Sticky, etc....) Lasati-le RARE!!! Nu sa pice in prostie, trebuie sa avem si niste seturi rare cum era o data, ne bucuram de imagine, PRO sa fie facute seturi rare! Si eventual o aura, sparkle, ceva in plus cand combini setul, de frumusete, raritate, etc.

-INVAZII- Eu unul nu am facut nici o invazie(pentru iteme), orice build l-am obtinut cu JOE si desiiiiiigur Sinestro si ATLAS. Sunt efectiv degeaba. Ar readuce inapoi piata, invazii pentru build, optiuni diferite, etc.
        - Este un server cu prag, asta ar face automat si invaziile sa fie pe praguri ( MAYA, KUNDUN, SELUPAN, etc.) toate baga-te pe rand chiar daca nu le poate bate nimeni. 
          Am auzit foarte multe discutii ca degeaba ai iteme +4, +5 farmate daca nu le poti purta, ei bine este adevarat, dar asta ar atrage lumea sa farmeze pentru NEXT set, nu sa avem de set +3 si in stash set socketat facut, nu, cand va veni vremea, farmam acolo.
        -PRAG la invazii si events: Prima saptaman 4 rr = Bok +1, saptaman 2 se deschide bok+2........4-Kundun+ bok+4, ati inteles ideea.
        
-Seturile cu bonus, gandite exceptional cu exceptia la cateva OP care se vor arata pe parcursul DB-ului, nu ma voi pronunta inca, per total in timpul asta scurt ati facut o treaba excelenta!


Toata ideea modificarilor o vad pentru durata de viata a unui DB, satisfactia unui jucator cand ii pica un item, satisfactia ca "lasa ca voi castiga eventul de PvP la bok+2 ca acolo farmez", sanse multiple de seturi.
Ideea mea ar fi ca pot ramane ATLAS si SINESTRO si sa fie bagate ca REWARD la acele pvp event (CANTITATE MICA)!!

Va rugam faceti si voi sa bagam la goblin/senior cu click dreapta itemele si sa deschidem banca pe J, sau ce buton vreti!

ACEASTA ESTE STRICT PAREREA MEA si a unor jucatori cu care am jucat/joc, sper sa se regaseasca si altii. Cu siguranta puteti apela la multi dintre noi pentru orice test.


Multumim ca ati redeschis serverul!

Edited by Wolver
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Interesante idei. Eu sincer, m-am plictisit deja de db asta 😀

Ca de obicei, marea greseala, ca fiecare poate sa isi faca zeci de conturi si sa farmeze in prostie, cum ai spus si tu, ai facut 50 joe non rr.

Eu inteleg ideea ca voi permiteti asta, pentru ca apare pe site cati jucatori sunt si o faceti in ideea de a atrage alti jucatori. Dar cine vine pe site sa se uite? Nu promovati deloc jocul. Si chiar daca ar veni un jucator nou, nu ar sta. Playerii care sunt aici, sunt tot aia de acum ani de zile. 350+ playeri online, 75-100 reali. Hai sa fim seriosi 😅

Prind ideea ca doriti sa multumiti pe majoritatea care vor sa aiba X conturi sa joace pe toate. Nu prind insa ideea cum de oamenii astia, care au X conturi in acelasi timp, exista. Astia nu au o viata sau altceva mai bun de facut? 😂 Ar trebui sa modificati asta, pentru ca prin faptul ca le permiteti asta, le influentati in mod negativ viata/viitorul 😂

 

O sa mai ma joc 1 saptamana - 2, dar cum am spus si la inceputul postului, deja m-am plictisit. Nimic care sa faca sa ma tina aici tot sau o mare parte din db asta.

Multumesc totusi ca faceti tot posibilul sa ne puneti la dispozitie serverul. Zi faina!

Link to comment
Share on other sites

Serverul nu este beta, insa anumite aspecte pe care le-am luat in considerare cand am facut setarile il fac sa para asa. O sa va las perspectiva mea legata de setari.

 

Pentru voi, varfurile de lance, mediul competitiv arata foarte diferit fata de restul serverului. 20 de elfe, 40 de DL, 60 de monitoare, 4 servere. In principal nivelul de joc de sus este foarte diferit de cel de jos, insa serverul pentru activitate are nevoie ca o mare parte (hai sa nu zicem toti) sa se simta competitivi. Daca playerii mijlocii si mai de jos nu simt ca o sa poata vreodata sa ajunga la nivelul vostru, ei isi pierd cu timpul motivul sa joace. Un server nu poate sa traiasca doar din top 20, si nici doar din top 200, insa diferenta nu trebuie sa fie crasa.

 

Update-ul asta are in el 433 de iteme modificate, cu 3/6 optiuni complet noi. In total sunt 18 tipuri de optiuni noi, iar cele care modifica skilluri modifica in total 42 de skilluri. Daca lasam doar dropurile din goldeni + eventuri, anumite combinatii, care ar putea fi utilizate, nu o sa apara niciodata. Intentia nu a fost sa cream un set bun care sa le bata pe toate, sau un build bun care sa le bata pe toate, ci invers - sa permitem playerilor sa experimenteze cu diverse combinatii de iteme si de builduri de puncte. Nu poti experimenta doar din BoK-uri si eventuri, din cauza ca esti limitat de timp si de itemele pe care le ai -> trebuie sa te duci pe un build testat si deja existent, ca sa nu dai cu bata-n balta.

Asta e motivul principal pentru care 'sunt atatea jeweluri noi' - idea nu este sa va duceti chititi pe ce vi se pare ca e strong, ci sa aveti cum sa experimentati diverse seturi si sa vedeti cum se comporta. Exact la fel si pentru builduri - idea nu e sa se duca toti DLi pe command, sau sa copieze toata lumea acelasi build. Jewels sunt unelte prin care va faceti iteme, incercati sa le duceti la + mare, incercati sa le combinati, incercati sa spargeti meta-ul sau sa bateti alti oameni. Si aici nu e vorba doar de voi, e vorba si de restul serverului - si ei trebuie sa aibe access la iteme si sa aiba cum sa tina, mai mult sau mai putin, pasul cu voi.

Pe aceeasi idee, gandeste-te sa incerci sa cresti un alt caracter - alte iteme, alte builduri, alte capete sparte. Daca nu ai un mod prin care sa controlezi ce optiuni ai pe iteme, din nou trebuie sa te duci spre ce e 'meta' / in top. Nu ai sanse altfel sa ti pasul.

Daca te gandesti la itemele ancient excellent, din nou ai un alt nivel cu care poti experimenta, care ar fi foarte greu accesibil fara Sinestro si Atlas.

 

Sunt multe de spus, insa din punctul meu de vedere ceea ce tu consideri ca fiind simplificat / fara valoare este pur si simplu o alta sursa de iteme, ce poate fi folosita pentru a construi builduri noi si a crea oportunitati. Daca itemele ar fi mult mai rare, toti oamenii ar trebui sa se duca spre acelasi build si experimentarea ar fi foarte grea. Ca urmare, anumite meta-uri o sa se solidifice si practic se ajunge in situatia clasica: una/doua clase bat pe toata lumea, seturile sunt finale, gata tot, si nu mai avem ce face. Cine a prins set bun si clasa buna, a castigat, restul mumu. Nu exista multa exprimare ca si player daca nu poti sa iti controlezi bine itemele.

 

Legat de idea de 'optiuni bune' - esti 100% sigur ca exista o singura combinatie de optiuni bune ? Ai putea sa verifici chestia asta daca nu ai avea access la iteme ? Ar trebui dupa ce invata 2-3-4-5 oameni care sunt 'buildurile bune', sa zicem stop joc - toata lumea copiaza asta si aia e ? Te provoc sa vezi lucrurile si din perspectiva mea, care doreste mai multa experimentare si mai putina copiere care duce la un meta stale.

 

---

 

Legat de numarul de conturi, o sa ma repet. Limita de conturi afecteaza doar playerii simpli, nu pe cei competitivi. VM-uri, laptop-uri separate, VPN-uri, si alte sute de optiuni prin care se trece peste limita de conturi - nu creeaza un mediu competitiv real, e doar un artificiu ca playerii sa creada ca 'mama ce fair e aici la voi'.

 

Acuzatia legata de numarul de playeri e bizara, in contextul in care am putea sa punem ce numar vrem noi acolo, si tot nu l-ar putea verifica nimeni oricum. Noi din potriva, am discutat destul de deschis cam cum sunt distribuiti playerii, ca sunt probabil in jur de 95-110 reali, cu cateva secundare fiecare, si unele cazuri cu 20 de MU-uri deschise.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Stai ca nu pot sa nu comentez, spui ca nu este BETA, adica vrei sa imi spui ca voi ati testat fiecare N combinatii si e totul ok? Eu nu vad sa vina nimeni la teste, deodata se anunta ca se deschide, e clar ca cineva le testeaza. Dar niciodata nu o sa testati mai bine decat jucatorii din toate Guildele care isi spun off-ul si voi din spate vedeti exact.... Nu stiu de ce sunt vazut ca un "hipster" caruia nu ii place serverul, nu, incerc si eu sa ajut daca se poate ca sa fie mai bine, mai multi, mai distractiv...

 

Link to comment
Share on other sites

@Internal Revin totusi cu propunerea de a face un update macar la ceea ce este deja (fara modificari) :

- COUNTDOWN la invazii (cred ca stiti despre ce vorbesc, acel meniu de sus, apesi vezi exact cati goldeni mai sunt la invazia respectiva)

- Un buton pentru deschiderea Jewel Bank (J), unii mai dam repede pe acolo si ori rupem party-ul, ori dam X la joc :))

- GOBLIN, haideti va rog sa bagam si noi iteme cu click dreapta direct la goblin, si la fel direct in inventory

Ce puteti si voi, cum puteti, daca puteti.... este o propunere care ne-ar face mult mai usor si placut jocul. Dar repet, in functie si de timpul vostru ;)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu iti inteleg frustrarile sincer. Oamenii au venit cu ceva revolutionar pe MU. Sistemu e bine pus la punct, este foarte interesant ca si joc si competitiv pentru orice tip de player. Voua nu va convine faptul ca nu mai aveti monopol. Ca nu sunteti doar voi aia 5 din party-u vostru care au cele mai bune iteme, si ca vin si astia mici si va culca de nu stiti ce este cu voi.

E foarte smart ce au facut, mai ales pentru ca au dat sansa oricarui playeri sa fie implicat si bun pe joc. Motivul prinicipal pentru care majoritatea playerilor noi se lasa de joc sunteti fix voi : SCREAM, Nosgoth, MONERO. Intotdeauna e aceeasi poveste, incercati sa acaparati tot pana cand ceilalti playeri nu mai au niciun motiv real sa joace. 

Te trezesti tu si vii aici pe forum cu cerinte sa modifice oamenii astia toata munca lor si tot timpul pe care l-au investit, ca sa va faca voua pe plac. Nu iti convine? Nu mai juca. Nu incerci sa faci nimic pentru binele nimanui, ci pentru binele tau.

Si ca drept dovada, rezultatul actiunilor voastre ca si "Guilde" se vede cu ochiul liber acum pe server. Unde din cauza lucrurilor pe care le faceti si a stilului vostru, s-a lasat jumatate de server.

Link to comment
Share on other sites

Este clar ca este un hate personal, propunerea facuta mai sus sunt stricte despre goblin, invazii(pentru cei noi chiar:)), am specificat clar ca este in functie de cum pot si ei. Frustrarea e cu tine cum e forta cu Jedi, ai scris ca e facut serverul ok, restul despre mine/noi :)), e ok.

P.S. Monopol am oricum, pentru ca joc, farmez si imi castig farmul, be nice!

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...