Jump to content
Kallia

Anunturi importante

Recommended Posts

Haifisch

In cursul zilei de astazi in intervalul 18:00 - 22:00 va fi un restart de minim 15 minute.

Clientul o sa vi se inchida automat, intrucat este necesar updatarea acestuia.

 

Schimbari :

In ilussion temple 6 se poate intra de la orice lvl ( class 3 only )

Numarul maxim de playeri in guild ridicat de la 30 la 40 conform dorintei populare

Adaugat un inel surpriza - revenim cu info

Reparat bug lipsa mobi din bc/ds

+1 mob pe spoturile poison, gigas, fire ( acum sunt 7, vor fi 8 )

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

In cursul zilei de astazi, va fi un restart de 15 minute.

Veti fi deconectati pt ca este necesar updateul clientului.

Server online

 

Optimizari interne pentru server

Limita de iteme per harta ridicata la 1000.

Fixat problema cu 2 invitatii pentru IT6.
Spawnurile de mobi de quest nu se vor mai staca in timpul BC/DS (vezi spamul pe global)

PartyPass se salveaza la reconnect.

AutoClickerul extern a fost adaugat in client - este disponibil cu tasta F11

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 5
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

Intrucat au fost nenumarate plangeri si acuze ca este clientul virusat, am procedat la achizitionarea unui licente originale pt softul de criptare.

 

https://www.virustotal.com/#/file/5f99c62564c5b2612dc64a6fdab8d41f3904b4c0e54ad8812ab34eb70d79bb33/detection

 

https://www.microsoft.com/en-us/wdsi/submission/67555d45-ded0-4409-b79e-fffefedcd974

 

pt cei care intampina probleme, va rog sa redownloadati clientul.

 

  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

pt cei care au lag in joc si consum mare de procesor, va rog sa testati cu acest fisier.

il adaugati peste cel vechi in client.

vom avea un patch al clientului in curand.

 

fisierul nu mai este detectat de microsoft in versiunea 1.261.885.0

zClient.dll

http://s.go.ro/vlaq0mt7

 

https://www.virustotal.com/#/file/4fd400783c7ce6e75af621f16b6c4109f62e8c754e20009bcc29cd8cf7e9d410/detection

https://www.microsoft.com/en-us/wdsi/submission/61463774-9a34-4de3-adde-9593caad7076

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

Zilele astea si-a facut aparitia o lichea umana consumatoare de praz.

Numele lui este raulraul zis si DoubleCrime sau Mudjahid

Daca ati fost coleg de guild/ party cu acest individ de-a lungul ultimilor db-uri si ati facut share la conturi va rog sa aveti in vedere schimbarea parolei in cel mai scurt timp.

Multi dintre voi inca aveti aceiasi parola de acum 4 ani.

 

Astazi a golit 2 conturi.

  • Like 3
  • Haha 7
  • Sad 1
  • Upvote 1
  • CârnăDef 1
  • Miner 2
  • Prăzar 2
  • Don't worry, be happy 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

La urmatorul restart programat undeva saptamana asta ( revin cu info ) vor exista modificari la sistemul de takeover.

Mai jos aveti un video sa nu existe discutii ca nu se stia :P

 

https://youtu.be/mKAO-gxaYek

 

  • Like 2
  • Thanks 3
  • Confused 2
  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

In urma verificarilor s-a constatat ca nu este nicio problema a clientului.

a intrat Internal cu teamviewer la un player cu probleme, iar jocul nu pornea din cauza TiltMouseWheel.exe

Nu stiu ce clickere alternative folositi, insa verificati-va procesele deschise eventual scanati pc-urile de virusi

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeus

Salutare!

Intrucat lista staffului nu este inca definitivata, va comunic faptul ca avem 2 locuri disponibile pentru functia de Game Master (GM)!

Cei care cred ca poseda calitatile necesare si isi doresc sa faca parte din echipa noastra sunt rugati sa imi trimita prin mesaj privat un scurt "CV" (Curriculum Vitae).

Acesta trebuie sa contina urmatoarele:

- Nume;

- Varsta;

- O scurta descriere a ta, calitati, defecte, etc. FII CREATIV!

- Numele caracterului/caracterelor din joc (sa nu ma mintiti ca ma prind repede);

- Experienta ca staff (si numele serverelor unde ati facut parte din el);

- De ce vrei sa faci parte din staff;

- Cat timp ai avea la dispozitie sa aloci comunitatii;

- Alte chestii pe care le considerati voi necesare.

 

Astept mesajele voastre in numar cat mai mare! :)

 

  • Haha 1
  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

un mic quality of life improvement pentru ca vom tot da restarturi in perioada urmatoare :

 

- de acum, cand pica serverul sau este restartat nu se mai pierde partyul

  • Thanks 1
  • Miner 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In ultimele saptamani au fost facute urmatoarele modificari pentru pregatirea rr db:

  1. Trap-urile din Chaos Castle nu mai duc HP-ul la 0 pentru 1 secunda (era doar vizual, insa acum damage-ul este transmis in mod corect)
  2. Schimbari majore la DivineGuard:
    1. DivineGuard este acum tinut per-atacator in loc de global. Asta inseamna ca daca inainte daca 2 persoane atacau o singura persoana, una din ele facea damage iar cealalta dadea aproape 0 din cauza ca se ajungea la limita de DPS, acum ambele persoane vor avea o limita a lor. De exemplu, daca inainte o persoana putea sa primeasca maxim 20% din SD-ul ei ca damage pe secunda, indiferent de cati oameni o atacau, acum fiecare atacator poate sa dea 20%. Aceasta schimbare este foarte relevanta pentru situatii precum CastleSiege/ChaosCastle/Harti battle
    2. Spellurile care ataca de mai multe ori (cum este de exemplu Chain Drive la RF) vor da damage ''relativ' normal acum. Spun relativ pentru ca ultimele hituri vor da mai putin, dar nu veti fi dezavantajat din prinvinta DPS-ului fata de alte clase
  3. Costurile de AG sunt acum minim 1% din AG-ul personal. Asta inseamna ca indiferent cat energy veti avea, spellurile nu vor putea fi folosite in continuu. Aceasta schimbare este foarte relevanta pentru balans (vezi Gigantic Storm fata de alte spelluri AoE).
  4. Potiunile Complex / SD / HP au fost schimbte. A ramas mecanica veche care face ca potiunile succesive sa healeaza mai putin, insa acum potiunile nu mai consuma heal-ul overtime. Ce inseamna asta defapt:
    1. In mod normal potiunile Complex / SD / HP avea si o componenta care heala intr-o perioada de timp ( in urmatoarele 2-3-4 secunde ). Insa daca bagai inca o potiunie in perioada asta, tot healul care trebuia sa il primesti in urmatoarele secunde se aplica instant.
    2. Acum nu se mai intampla asa, fiecare potiune noua doar da refresh la acest healing-over-time. De asemenea, potiunile de HP / Complex sunt supuse regulii ca folosirea succesiva scade procentul de HP pe care il healeaza
    3. Procentele de la potiunile Complex au fost schimbate astfel:
      1. Small Complex Potion - 20% HP/SD
      2. Medium Complex Potion - 25% HP/SD
      3. Large Complex Potion - 30% HP/SD
  5. Mecanica de 'Poison' a fost schimbata. Poisonul acum tick-uieste in fiecare secunda, si este din max HP in loc de current HP. Poisonul aplicat de spell-ul 'Poison' acum da 2% din MaxHP per secunda, timp de 8 secunde, iar cel din 'Decay' da 3% din MaxHP per secunda, timp de 8 secunde. Un tick de poison nu poate fi mai mare decat HP-ul celui care a castat spell-ul initial. Damage-ul din Poison se pune ca aggro.
  6. Aggro-ul facut de summon-ul de la Elfa se pune elfei, summon-ul find ignorat.
  7. Anumite spelluri nu mai pot da miss datorita diferentei de level / agility / etc : Nova (doar dupa cast de 3 secunde), Earthshake (si variantele ML), Electric Spark, Dragon Slasher,  Weakness, Innovation, Explosion, Requiem, Pollution.
  8. DarkSpirit nu isi mai schimba targetul aiurea din cauza reflectului. Reflectul este ignorat atunci cand DarkSpirit este pus pe atack-with-master. Chestia asta rezolva bugul urmator: daca aveai reflect si cioara era pusa pe attack-with-master, isi schimba targetul pe cei care atacau, din cauza ca se considera ca reflectul tau le da damage, deci trebuiesc atacati.
  9. DarkSpirit random-attack acum ataca toti mobii din zona. Inainte de schimbarea asta, DarkSpirit ataca doar un target random din zona, insa era prea inceata ca sa tina spotul. Ca sa pastram balanasul insa, attackspeed-ul DarkSpiritului este acum din Agility in loc de Command.
  10. Friendly Fire a fost pornit la castel. Insa acesta nu scoate Sleep-ul. Formula a ramas aceeasi,  20% damage catre aliati si 40% catre inamici
  11. Damage-ul 'invizibil' (care nu aparea in momentul in care omorai un mob dintr-un singur hit) a fost reparat. Acum apare, insa nu este foarte util.
  12. Numarul de iteme care se pot face la Senior se pastreza intre restarturi. Daca intr-o zi ratati itemul, acesta poate fi facut a doua zi. Pe scurt, itemele se acumuleaza cu timpul acum, in loc sa fie unul singur pe zi, iar daca nu il faci, il pierzi.
  13. Reflectul de la Summoner a fost scazut. Inainte era maxim 10 + Energy / 456 (maxim 82% la full energy), acum e 8 + Energy/1024 (maxim 40% la full energy)
  14. Critical Damage de la Dark Lord a fost buffat. Acum este Energy / 16 + Command / 16 (maxim 4096), de la Energy / 64 + Command / 32 (maxim 1536).
  15. Dark Spirit da mai putin damage la non-reset. Damage-ul pe care il primeste 'de baza' din cauza levelului a fost scazut la 10 * level de la 25 * level.

Vor urma multe alte schimbari legate de gameplay si balans, deoarece ne dorim sa asiguram un gameplay cat mai placut si stabil in fiecare DB.

 

Vom avea un CS de test maine (16 septembrie), ca sa putem testa schimbarile curente si sa vedem efectul lor asupra balansului. Va invitam sa participati !

  • Like 1
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

La urmatorul update de client (in urmatoarele zile) o sa fie reparat butonul pentru camera 3D.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

La urmatorul restart sistemul de puncte pentru DivineGuard va fi schimbat. Punctele nu se vor primi din questuri, ci vor fi calculate in functie de armurile de pe voi. In felul acesta, DivineGuard devine un bonus controlabil si care poate fi obtinut si pe charactere cu putine questuri.

 

Noul sistem de puncte functioneaza in felul urmator: fiecare armura (gloves, helm, armor, boots, pants) ofera un numar de puncte, fiecare scazand damage-ul pe care il puteti primit maxim, in fiecare secunda.

Itemele cu sockete ofera 5 puncte per piesa, excellentele ofera 4 puncte per piesa, ancientele ofera 3 puncte per piesa si itemele normale ofera 2 puncte per piesa. Pentru clasele care nu au 5 sloturi (RF/MG), se considera ca acestea contin piesa care ar completa setul (de exemplu, RF daca are 4 piese excellente, se considera ca poarta 5 si primeste 20 de puncte).

Un set complet dintr-un singur tip (socket, excellent, ancient, normal) ofera un bonus de 5 puncte. Acest bonus este de 20 de puncte daca armurile sunt 380 excellent.

 

Pentru a va usura posibilitatea de 'strategizare' a jocului, a fost adaugata comanda /divineguard. Aceasta are 4 parametri posibili: stats, defend, attack, help.

/divineguard stats - ofera informatii despre cate puncte aveti in momentul de fata

image.png

 

/divineguard defend <nume character> - ofera informatii legate de cat damage ati putea primi maxim de la un anume character

image.png

 

/divineguard attack <nume character> - ofear informatii legat de cat damage puteti da unui character

image.png

 

/divineguard help - informatii generale despre puncte

image.png

(e o mica greseala in poza, trebuia sa fie 20 bonusul pentru itemele 380)

  • Like 5
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

La urmatorul restart se va schimba modul in care sunt generate drop-urile care sunt date la finalul unui quest. Sistemul actual functioneaza pe baza de 'sanse', si la nivel 'global' functioneaza decent - 'nu foarte jeweluri noi pe server, oamenii le vand, viata e frumi'. Problema la sistemul acesta este ca este fair doar la nivel de server, nu si de player. Exista anumiti jucatori care joaca mult si nu vad niciodata un jewel, in timp ce alti spameaza questuri si fac cateva Narcissus pe saptamana.

 

Pentru a rezolva aceasta disparitate intre playeri, sistemul actual va fi schimbat in felul urmator: extragerea va functiona ca si extragerea dintr-un pachet de carti amestecat, dar fara ca cartea sa fie pusa inapoi dupa extragere. In felul asta, indiferent de noroc, dupa un anumit numar de carti extrase, stim sigur ca vom trage 'cartea' castigatoare, sau in cazul asta, jewel-ul mult dorit. Pachetul in cazul nostru va fi plin de jewel-uri, 192 la numar, si in el se vor afla 4 Sinestro (jewel-ul care adauga o optiune), 2 Atlas (jewel-ul care schimba optiunile) si 1 Narcissus (jewel-ul care copiaza un item), iar restul vor fi Bless/Soul/Chaos.

Sunt multe avantaje la sistemul acesta, insa cele principale sunt urmatoarele:

  1. Garantat fiecare player facand questuri va primi un reward, intr-un interval rezonabil, nu pana cand intra Romania in Schengen.
  2. Practic, fiecare reward 'slabut' (Bless/Soul/Chaos), creste sansa ca urmatorul reward sa fie unul bun, deoarece in pachet raman mai putine carti 'slabe'.
  3. Este oarecum predictibil modul in care vor pica jewel-urile (daca nu a picat un Narcissus in ultimele 100 de questuri, sigur va pica in urmatoarele 92)

 

Dupa cum probabil v-ati gandit multi dintre voi, chestia asta va creste numarul de jewel-uri aflate pe server (mai ales Narcissus). In urmatorele zile vom prezenta schimbari legate si de ele pentru a pastra o viteza a jocului rezonabila.

 

Ca si paranteza de inchidere, acum la intrarea in ChaosCastle sunt curatate buffurile.

  • Thanks 2
  • Sad 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In urma testelor de astazi, am facut urmatoarele modificari:

  1. Full HP recovery de pe capa de level 3 are cooldown 10 secunde acum (inainte se putea procui foarte des daca erai atacat de multe targeturi)
  2. Ignore Defense de la RF buffat - de la 40% defense se poate ajunge la 136% acum (8 + Energy / 256)

In rest nu au fost facute modificari majore, si va invitam sa testati in continuare si sa ne oferiti feedbackul vostru. Multumim tuturor participantilor de astazi care au avut rabdare cu noi astazi la castel.

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In urma restarturilor de astazi au fost introduse urmatoarele modificari:

  1. Bufful de PvP win nu va mai oferi bonus exp - ramane doar efectul legat de ancientele din Vulcanus. Am facut schimbarea asta pentru ca bufful asta era abuzat, in general doar se faceau rotatii de PvP dupa reset si se dadea talpa prin Vulcanus.
  2. Experienta nu mai este 'aleatorie' - acum folosim doar valoarea maxima. In principal schimbarea asta o sa va ajute sa comparati mai usor spoturile, si o sa stabilizeze variatia de experienta in general.
  3. Contributia initiala (cand intri prima data) in Gens este acum 0.
  4. La reset se primesc 20 de puncte de contributie.
  5. Formula de calcul pentru punctele care se primesc la kill in hartile battle a fost schimbata. Acum doar se fac 'schimburi de puncte', maxim 4, in functie de cat de comparabile sunt caracterele. Sistemul acesta este in contrast cu cel default Webzen, unde daca diferenta de level este mare, sunt produse mai multe puncte decat sunt scazute.
  6. A fost adaugat un bonus de experienta in functie de pozitia clasa din Gens in hartile battle. In functie de clasa de Gens (Grand Duke, Duke, ... Sergeant, Private) characterele primesc un bonus de experienta egal cu numarul clasei lor * 3%. Asta inseamna ca un Grand Duke primeste 13 * 3 = 39% bonus experience, un Duke 12 * 3 = 36%, pana la Private care primeste 0% bonus experience.

Schimbarile 3-6 au fost adaugate pentru a incuraja playerii sa creasca in harti battle si sa sporeasca competitivitatea intre diverse party-uri / guilde. In principal dorim sa oferim o alternativa pentru Arena / Arena2 Fire, care sa fie profitabila daca ai un party bine organizat. Kanrutan si Kanturu Relics vor fi schimbate in harti battle in curand, dupa ce adaugam niste spoturi mai competitive.

Au fost desfiintate tarcurile BK (pentru ca aveau experienta prea mare in ele, si in general cine crestea acolo deja avea un avatanj fata de altii).

 

 

Pentru cine e curios de modul in care stabilim daca 2 charactere sunt comparabile: consideram un indice iP = log(Strength + Dexterity + Vitality +  Energy + Command). Acesta va avea urmatoarele proprietati:

  • Cu cat numarul de puncte creste, cu atat valoarea lor scade. Acest lucru este important pentru ca este o diferenta mare intre un caracter care are 1000 de puncte in total, si un caracter care are 2000 de puncte (dublu!). In schimb, intre doua persoane care au 20 000, respectiv 21 000 de puncte bagate, diferenta nu mai este asa mare
  • Nu discrimineaza clasele cu 7 puncte in loc de 6. Daca foloseam ceva asemanator cu numar reseturi * 400 + level curent, clasele cu 7 puncte ar fi avut un avantaj deoarece acestea aveau mai multe puncte pentru un numar identic de nivele.

Pentru a compara 2 charactere, calculcam iP-ul fiecarui caracter si luam modulul diferentei. Daca acest rezultat este sub 0.25, caracterele sunt foarte apropiate (si facem un schimb de 4 puncte in timpul unui kill), daca este sub 0.33 schimbul este de 3 puncte, sub 0.5 2 puncte si sub 1 doar 1 punct. Daca diferenta este peste 1, characterele sunt prea departate ca lupta sa fie 'fair'.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 5
  • Miner 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Am introdus urmatoarele modificari la ultimul restart pentru a aduce jewel-urile noi spre un balans mai bun.

  1. Sinestro's Curse, Shadow of Atlas si Narcissus's Reflection functioneaza acum doar pe iteme maxim +9. In felul acesta se elimina vesnica technica cu iteme duse pana la +15 apoi spamate pana ies DD/Ref/HP.
  2. Modul in care Sinestro's Curse si Shadow of Atlas stabilesc ce optiuni sa aiba un item a fost schimbat: acum sistemul este mai predispus sa dea o optiune slaba decat una buna, cu o pondere de aproximativ 1 optiune buna la 3 proaste. Asta nu inseamna ca itemele DD/Ref/HP devin imposibile, doar ca sunt mult mai greu de facut acum. Acest lucru contra-balanseaza faptul ca acum vor exista mai multe jewel-uri pe piata, din moment ce jewel-urile sunt garantate dupa un anumit numar de questuri.
  3. Narcissus's Reflection a fost schimbat complet: nu mai cloneaza un item, ci adauga unui item 380 excellent toate cele 6 optiuni, skill, luck si 28 add.

Un exemplu de upgrade cu Narcissus's Reflection:

image.png =>image.png =>image.png

 

Prin schimbarea adusa la Narcissus's Reflection rezolvam 2 probleme:

  • Itemele duplicate stricau economia si existenta unui singur item cu 3 optiuni bune insemna ca acesta va fi copiat de toti rockefelleri de pe server. In principal puteam sa evitam chestia asta daca faceam ca duplicarea sa poata fi facuta doar o data, insa nu am reusit sa afisam acest lucru in client, iar daca o faceam 'invizibil' era posibil sa se dea tepe (sa primiti un item despre care sa se zica ca este clonabil, si defapt sa nu fie).
  • Acum puteti sa faceti seturi 380 intr-un mod mult mai controlabil, si astfel castelul are valoare mai mult decorativa - este mult mai usor acum sa faceti iteme de castel bune, pana la +9/11.

 

ATENTIE: Itemele cu 6 optiuni nu pot fi date la trade. Nu incercati sa faceti cadouri cu iteme F.O.

  • Like 1
  • Upvote 3
  • Don't worry, be happy 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Au fost introduse urmatoarele modificari:

  1. DarkSpirit acum poate sa primeasca damage increase de la Satan/Demon. Inainte nu putea si era destul de contra-intuitiv ca nu poate, iar chestia asta i-a costat pe unii playeri destul de multi WCoin.
  2. DarkSpirit acum poate sa dea double-damage. Acum beneficeaza si ea de bonusul de double-damage din setul playerului
  3. WCoin rewards din DS/BC/CC sunt date doar la Master Level. Acesta schimbare a fost introdusa deoarece existau persoane care farmau WCoin cu 10 conturi in fiecare DS/BC/CC de level mic.
  4. Nivelul minim necesar pentru a face un Dark Lord / Rage Fighter / Summoner a fost scazut. Acum Dark Lord se poate face de la 240 (de la 250), Summoner de la 260 (inainte era 300) si Rage Fighter de la 280 (inainte era 350)
  • Like 1
  • Upvote 2
  • CârnăDef 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Am introdus urmatoarele modificari legate de aripi:

  1. Aripile de level 2 au sansa de 50% sa fie create cu 1 optiune.  Inainte era aproximativ 20%
  2. Aripile de level 3 au sanse de
    1. 10% sa fie create cu luck. Inainte era aproximativ 5%
    2. 3% sa fie create cu ignore. Inainte era aproximativ 1%
    3. 5% sa fie create cu full reflect. Inainte era aproximativ 0.5%
    4. 0.5% sa fie create cu full HP recovery. Inainte era aproximativ 0.9%
    5. 5% sa fie create cu full MP recovery. Inainte era aproximativ 0.9%

 

Aceste schimbari sunt menite sa mai varieze optiunile pe care le puteti obtine cand faceti aripi.  Bafta la goblin !

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Au fost facute urmatoarele modificari la sistemul de questuri

  1. Numarul de mobi care trebuiesc omorati a fost scazut la 8 (de la 16). In felul asta scadem necesitatea de a cauta prea multi mobi daca un wave se despawneaza in timp ce faceti questul.
  2. Cooldown-ul a fost redus la 4 ore (de la 8). Cu cat sunteti mai activi in-game, cu atat puteti sa obtineti mai repede punctele si jewel-urile noi.
  3. A fost scazut numarul total de puncte, de la 460 la 185. Ele sunt distribuite acum dupa urmatoarea schema:
    1. Berserk - 20 puncte
    2. Ignore Pain - 5 puncte
    3. Reflect reduction - 20 puncte
    4. Armour dent - 10 puncte
    5. Lucky Critical - 5 puncte
    6. Lucky Excellent damage - 5 puncte
    7. Life Steal - 20 puncte
    8. Mana Steal - 40 puncte
    9. SD Steal - 20 puncte
    10. AG Steal - 40 puncte
  4. Valorile asociate cu bonusurile au ramas aceleasi. Asta inseamna ca acum un punct este mai valoros. De exemplu, bonusul LifeSteal dus la maxim ofera 2% LifeSteal, insa necesita doar 20 de puncte in loc de 50. Practic, am compresat punctele necesare pentru toate bonusurile, deoarece valorile erau exagerate si nu permiteau secundarelor sau jucatorilor mai casual sa fie competitivi (sa faci 460 de questuri pe un character este deja excesiv de mult, pe 2 era o cauza pierduta).
  5. A fost adaugata comanda movepoints care va permite sa mutati puncte dintr-un bonus in altul.
    1. Comanda are formatul /quest movepoints <bonusul din care vrei sa scoti puncte> <bonusul in care vrei sa bagi puncte> <cate puncte sa muti>.
    2. Comanda are un cost asociat de 2 WCoin per punct (deci de exemplu daca vreau sa mut 10 puncte trebuie sa platesc 20 de WCoini).
    3. Un exemplu ar fi /quest movepoints berserk ignorepain 5, care ar muta 10 puncte din Berserk in IgnorePain pentru 10 de WCoini.

 

De asemenea, a fost introdus un cost de...1 Pet Rudolf per takeover. Asta inseamna ca de fiecare data cand doriti sa porniti o preluare automata trebuie sa aveti un Pet Rudolf. Indiferent daca preluarea are loc sau nu, Rudolf-ul nu este dat inapoi. Aceasta masura a fost luata pentru a ameliora abuzurile care apareau cu preluarea automata. Suntem constienti ca acestea o sa continue, insa acum au un cost asociat cu ele si necesita mai mult efort decat alt/tab prin secundare. Pet Rudolf pica pe orice mapa, la orice level si este recomandat sa ii strangeti daca sunteti obisnuiti sa dati takeover des.

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In urma restarturilor excesive de ieri au fost introduse urmatoarele schimbari:

  1. Durata Ice Arrow a fost scazut la 3 secunde (de la 7). Debufful Ice Arrow poate fi aplicat doar o data la 6 secunde acum. Asta inseamna ca primul Ice Arrow care intra o sa tina 3 secunde, apoi sunt asigurate 3 secunde in care Ice Arrow nu poate da Ice.
  2. A fost adaugat event-ul Twin Shadows.
  3. A fost eliminat divisorul de la potiunile de HP. Momentan consideram ca prezenta lui nu mai este necesara dupa ce am schimbat modul in care potiunile dau restore in urma cu cateva saptamani.

 

Twin Shadows - Event PvP/PvE

  • Este un event saptamanal in Vulcanus, care va avea loc la ora 20:00 locala. Totusi, datorita naturii eventului, acesta nu va fi pornit in primele 2 saptamani de dupa RR-DB. Ora este posibil sa o schimbam, dar o sa anuntam din timp.
  • Event-ul se bazeaza pe 2 bossi ce se vor spawna in Vulcanus ( la coordonatele 216 46, respectiv 83 201 ). Unul dintre ei trebuie omorat pentru a obtine loot-ul. In momentul in care un boss moare, automat si celalt se despawneaza. Un singur boss va oferi loot.
  • Loot-ul este bazat pe cel de la Selupan/Medusa : Iteme 380, Iteme Socket (cu minim 4 sockete) si altele. Loot-ul este distribuit in functie de participare si ajunge automat in inventar. In cazul in care nu aveti loc in inventar acesta va cadea la picioarele voastre, dar sa nu va bazati pe comportamentul asta. Pentru a fi eligibili trebuie sa fi dat damage in ultimul minut bossului care a murit, si sa fiti in range 10 de acesta. Exista de asemenea o limita a numarului de playeri care poate primi loot, insa aceasta nu ar trebui sa fie atinsa.
  • In timpul eventului toti playerii din harta Vulcanus sunt scalati la full stats ! Aceste stats-uri nu sunt vizibile in character info, insa se vor vedea in HP/SD/MP/AG respectiv in damage-ul pe care il dati. Singurul dezavantaj aici este ca attack speed-ul nu va fi scalat datorita unor limitari tehnice.
  • Cat timp eventul ruleaza mobii din Vulcanus vor fi invizibili si invulnerabili. In acest fel evitam folosirea buffurilor pentru 'alte foloase'.

Twin Shadows - Bosses

  • Cei doi bossi au o rotatie proprie, bazata pe elemente ( Ice, Poison, Lightning, Fire, Earth, Wind, Water ). Bossii pot primi damage doar de la spelluri marcate cu elementul lor activ. Asta inseamna ca daca bossul momentan casteaza spelluri de tipul Fire (el anunta si printr-un mesaj scris si prin casturile sale), poate lua damage doar de la spelluri marcate cu tipul Fire (Fireball, Flame, Inferno etc.). Un element este activ 20 de secunde.
  • Rotatia elementelor este Ice -> Poison -> Lightning -> Fire -> Earth -> Wind -> Water -> repeat.
  • Toti playerii care se afla in raza bossului vor fi atacati constant de acesta, indiferent daca l-au atacat sau nu.
  • Cu cat viata unui boss scade, cu atat acesta va casta spelluri mai des. Acest aspect functioneaza ca un soft-enrage, insa bossul nu este balansat astfel incat sa fie imposibil de batut la 1% HP.

Event-ul a fost gandit ca unul PvP, cu o componenta PvE. Ideea este ca in harta battle gensurile sa se bata in timp ce incearca sa omoare un boss, pentru a obtine loot. Este de asemenea un eveniment la care orice character poate participa, deoarece toate characterele care intra in Vulcanus sunt scalate la full stats (desigur, evident ca cei care au gear de la shop o sa fie dezvantajati, dar participarea lor totusi se poate simti). Din punctul nostru de vedere sunt minim 2 strategii viabile de a castiga eventul : adunati cat mai multi membrii de gens/alianta/guild si incercati pur si simplu sa tineti un boss pana cand reusiti sa il dati jos, timp in care omorati gensul advers, sau, incercati sa faceti DPS race si sa bateti bossul opus inaintea gensului inamic. Ambele strategii sunt viabile si va permit multe optiuni strategice (cum sa va plimbati pe harta, cum sa opriti characterele din gensul opus sa ajunga la bossi dupa ce mor, samd.).

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In urma ultimului restart eventul Golden Dragon Invasion nu mai este la ora fixa. Acum ora de spawn are o variatie a minutului: daca inainte o data la 2 ore, la minutul 10 se spawnau goldenii, acum pot sa se spawneze intre minutul 0 si 20.

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Hartile Karutan 1 si Karutan 2 au devenit battle maps. Ca sa le facem mai atractive am schimbat urmatoarele lucruri

  1. Condra / Narcondra au fost buffate (aprox. Fire Golem stats). Au fost adaugate 6 spoturi in Karutan 2. Le puteti gasi la (196, 61), (204, 126), (120, 52), (79, 96), (60, 135) si (71, 39)
  2. Chain Scorption / Bone Scorpion au fost buffati (aprox. Green Golem stats). Au fost adaugate 4 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (101, 187), (133, 158), (183, 172) si (221, 166)
  3. Orcus / Gollock au fost buffati (aprox. Gigas Golem stats). Au fost adaugate 3 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (226, 95), (175,45) si (210, 28)
  4. Crypta / Cryptos au fost buffati (aprox. Gigas Golem stats). Au fost adaugate 3 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (60, 120), (49, 53) si (21, 143)
  5. Am scazut costul de schimbare Gens de la 100 de milioane Zen la 10 milioane.
  • Like 1
  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

In cursul saptamanii viitoare vom stinge serverul, vom sterge baza de date si vom da drumul la signup.

 

Data oficiala pentru noul DB este : 2 noiembrie ora 20:00

  • Like 3
  • Sad 2
  • Upvote 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeus

Illusion Temple: numarul de playeri necesari a fost scazut de la 8 la 6.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...