Jump to content

Aveți acum la dispoziție o nouă temă pentru forum (Shift). O puteți alege din josul paginii, din meniul theme, ulterior putând să o modificați după preferințe (culori, imagine fundal).

Kallia

Anunturi importante

Recommended Posts

Haifisch

Pe pagina de Rankings a fost adaugat campul quest state. In momentul in care mergeti cu mouse-ul pe procent vi se afiseaza urmatoarele informatii :

 

rX4NGVj.png

Echipa noastra tehnica a creat un quest system independent, nemaivazut nicaieri pe alt server de muonline. Dorinta noastra este sa va oferim un motiv in plus sa parasiti spotul, iar in acelasi  timp, aceste optiuni ajuta pentru balansarea pvp-ului oferind sansa fiecarui caracter sa poata fi competitiv.

Exemplu server de teste ( valorile se pot schimba pe live in momentul lansarii oficiale )

 

Eventul nou este unul de tip invazie ( se spawneaza 24 monstri in lorencia - valoare initiala se poate schimba ), fiind anuntata pe global. Daca un player reuseste sa ii omoare pe toti, va primi un bonus random din lista de mai sus.

Daca nu reuseste sa ii omoare pe toti, va primi bonusul in momentul in care reuseste sa stranga 24 monstri omorati.

Din momentul in care un player a primit bonusul, se va activa un cooldown de 8h ( valoare initiala, se poate schimba ), timp in care nu va putea sa omoare niciun monstru de quest.

Pentru a ajunge cu bonusurile la 100% va fi necesara participarea playerului la aproximativ 400 eventuri ( valoare initiala, se poate schimba )

 

Mai jos voi explica succint fiecare bonus in parte :

Berserk -  Un punct creste damage-ul dat cu 2.5% si damage-ul primit cu 1%

Ignore Pain - Un punct ofera 1% sansa de a primi 20% damage reduction la fiecare hit. Sansa de la Ignore Pain se poate aplica si la Stat Steal ( vezi mai jos ), astfel incat Stat Steal sa fie ignorat complet.

Reflect Reduction - Un punct ofera 0.5% damage reduction pt. reflect. Aceasta reducere nu se scade din reflectul celui care ataca, ci direct din damage-ul care urma sa se reflecte ( 1000 damage si 10% reduction duc damage-ul reflectat la 900, indiferent de stats-urile atacantului )

Armour Dent - Un punct ofera 1% sansa de a ignora Ignore Pain si Divine Guardian ( vezi mai jos )

Lucky Critical - Un punct ofera 1% sansa de a da roll de 2 ori pentru critical / excellent damage. In cazul unei lovituri lucky, daca aceasta nu urma sa fie critical / excellent damage, serverul mai da roll o data si pastreaza roll-ul mai bun.

Lucky ExDamage - Un punct ofera 1% sansa de a da roll de 2 ori pentru critical / excellent damage. In cazul unei lovituri lucky, daca aceasta nu urma sa fie critical / excellent damage, serverul mai da roll o data si pastreaza roll-ul mai bun.

Life Steal - Un punct ofera 0.05% stat steal. Exemplu concret - Atacatorul are 100 viata si 1% LifeSteal, iar aparatorul 100 viata, atunci atacatorul se va heala 1 viata pe fiecare hit. A se observa ca stat steal nu tine cont de damage-ul dat. Auto attack-ul nu poate da stat steal.

Mana Steal - Un punct ofera 0.05% stat steal. Exemplu concret - Atacatorul are 100 viata si 1% LifeSteal, iar aparatorul 100 viata, atunci atacatorul se va heala 1 viata pe fiecare hit. A se observa ca stat steal nu tine cont de damage-ul dat. Auto attack-ul nu poate da stat steal.

SD Steal - Un punct ofera 0.05% stat steal. Exemplu concret - Atacatorul are 100 viata si 1% LifeSteal, iar aparatorul 100 viata, atunci atacatorul se va heala 1 viata pe fiecare hit. A se observa ca stat steal nu tine cont de damage-ul dat. Auto attack-ul nu poate da stat steal.

AG Steal -  Un punct ofera 0.05% stat steal. Exemplu concret - Atacatorul are 100 viata si 1% LifeSteal, iar aparatorul 100 viata, atunci atacatorul se va heala 1 viata pe fiecare hit. A se observa ca stat steal nu tine cont de damage-ul dat. Auto attack-ul nu poate da stat steal.

Divine Guardian ( nu este subiectul questurilor si va fi maxim default pt fiecare player in parte ) -  Sistemul de Divine Guardian este putin mai complicat - insa acesta se poate rezuma scurt la urmatoarea idee - intr-o secunda nu poti primi damage mai mare decat un procent din SD-ul tau. Acest procent este initial 100% si fiecare punct in Divine Guardian il scade cu 1%. Damage-ul care ar trece peste Divine Guardian nu este redus la 0%, ci la 1%.

 

In alta ordine de idei, s-a lucrat la balansul caracterelor tinand cont si de aceste bonusuri, astfel din testele noastre va exista o lupta echilibrata intre caractere, playerii folosindu-se de life potions, mana potions, sd potions, ag potions pentru a face fata debuffurilor de life steal, mana steal, sd steal, ag steal.

 

In cursul zilei de astazi, cel tarziu maine, vom restarta serverul pentru 15 minute pentru a implementa noile modificari.

Apelam la voi sa testati si sa ne semnalati daca este ceva ce nu functioneaza sau va doriti o schimbare in logica de mai sus.

 

Va multumim pentru implicare si va asiguram ca veti avea parte de un joc curat, stabil si fara buguri.

Vom reveni in curand cu alte noutati legate de iteme noi si probabil o data aproximativa de rr db.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In cadrul ultimului update interfata web afiseaza in mod correct bonusurile ce pot fi obtinute din questuri.

 

Momentan sistemul de questuri are 3 comenzi - status, bonus si bypass.

 

/quest status

Comanda de status returneaza starea curenta a misinilor.

Monstrii din questuri nu sunt cei de pe spoturi, ci acestia apar sub forma unor invazii. In timpul unei invazii tot cei care trebuie sa omoare Giant Mammoth primesc un mesaj special.

Dupa ce ati gasit si omorat mobi, veti primi urmatorul mesaj care sa va spuna ce bonus ati primit.

Felicitari, ati terminat primul quest. Acum puteti sa verificati din joc bonusurile.

 

/quest bonus <nume bonus>

In primul rand puteti verifica lista completa de bonusuri care sunt active folosind comana /quest bonus ( fara nici-un nume ).

Puteti acum, de exemplu, sa verificati cat AG Steal aveti, folosind comanda /quest bonus agsteal

 

/quest bypass

Dupa terminarea unui quest de vanatoare, veti avea un cooldown pana cand veti putea face un quest nou. Comanda de status va returna un mesaj descriptiv.

Insa, daca doriti sa nu asteptati perioada de vanatoare, puteti folosi o suma 'modica' de WCoinP pentru a trece peste cooldown. Comanda /quest bypass va ofera aceasta functionalitate.

 

 

Jewel nou - Sinestro's Curse

Acest jewel adauga o optiune la un item excellent. Maxim 3 optiuni per item.

Jewel nou - Shadow of Atlas

Acest jewel va schimba complet optiunile unui item excellent. De exemplu daca un item are 2 optiuni, DD si REF, acesta poate deveni doar ZEN, sau DD REF HP, sau DD REF HP Mana. Minim o optiune, maxim 4.

Jewel nou - Narcissus's Reflection

Acest jewel va crea o copie 1 la 1 a unui item. O data adaugat pe un item, clona acestuia va dropa la picioarele playerului.

 

Aceste jeweluri nu se pot obtine momentan in joc, insa vor fi adaugate in soon ™ pentru a fi testate. In viitoar acestea vor fi reward pentru questuri foarte rare.

 

LE: sistemul de questuri este oprit momentan datorita unui bug in curs de reparare.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In urma ultimului restart s-au facut urmatoarele schimbari:

Summoner:

Damage reflect rebalansat ( max 75% )

Berserker rebalansat ( max 256% damage increase, max 32% life decrease )

Innovation rebalansat ( max 60% defense decrease ) - spellul acum functioneaza correct

Weakness rebalansat ( max 40% damage decrease ) - spellul acum functioneaza correct

Book skill rebalansat - spellul acum functioneaza corect ( insa nu am scazut cooldown-ul, il lasam pt. utility ).

Sleep maxim 8 secunde.

Drain Life acum da restore HP in functie de damage-ul dat ( max 256% din damage-ul initial, dublu vs. mobi ) - formula veche era diferita.

 

Soul Master:

ML Increase Wizardry acum creste si damage-ul maxim si cel minim cu aceeasi valoare ( formula a ramas aceeasi, dar acum si max damage creste normal )

 

Rage Fighter:

Ignore Defense rebalansat ( maxim 32% )

 

Blade Knight:

Swell Life rebalansat ( maxim 378%, dar Vitality / Energy au divizor mai mic, deci valoarea se atinge mai repede )

 

Elf:

Damage si Defense buff au fost maxate la 2048 damage / defense ( valorile vechi erau mai mult mai mari )

 

Toate spellurile claselor au fost rebalansate catre un damage decent la 32k stats, insa aceasta schimbare este inca in teste.

Formula de la DivineGuard a fost schimbata din nou, o sa revenim cu detalii cand o stabilizam.

Potiunile au diminishing returns acum ( fiecare potiune healeaza mai putin ca ultima, insa cu timpul se regenereaza ).

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

A fost un scurt restart pt urmatoarele modificari :

 

-fix bug care cauza crash gs

-fix bug care minimizeaza sansa de a se mai pierde wcoins din cauza d/c, lag etc.

- demonii si guardian spirits au fost adaugati inapoi in x shop dupa ce a fost reparat bugul din cauza caruia expirau inainte de termen.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

La urmatorul restart vom modifica setarile jewelurilor custom. Starea lor va fi urmatoarea:

Jewel Of Luck - sansa 50%, intra in orice item

Jewel Of Skill - sansa 100%, intra in orice item

Jewel Of Excellent - sansa 50%, nu intra in iteme 380/socket, nu poate fi bagat in iteme mai mari de +9

Jewel Of Nature - sansa 25%, intra in orice item, acum urca itemul de la +9 la maxim +11

Jewel Of Curse - sansa 75%, intra in orice accesoriu

Sinestro's Curse - sansa 100%, nu intra in iteme 380/socket, adauga o optiune excellent pana la maxim 3

Shadow of Atlas - sansa 100%, nu intra in iteme 380/socket, da reroll la optiunile excellente, rezultatul fiind intre 1 si 3 optiuni

Narcissus's Reflection - sansa 100%, nu intra in iteme 380/socket, creaza o copie 1-la-1 la un item
Jewelurile noi pica din questuri, cu sansa mare (momentan).

 

Formula de attack damage la elf a fost scazuta considerabil  ( schimbarea nu este batuta in cuie ):

Veche:

Min: Agility / 4 + Strength / 8 ( ~ 12287 la full stats )

Max: Agility / 1 + Strength / 3 ( ~ 43689 la full stats )

Nou:

Min: Agility / 7 + Strength / 14 ( ~ 7021 la full stats )

Max: Agility / 3 + Strength / 8 ( ~ 15017 la full stats )

 

S-a incercat un fix la dropul BoK-urilor aiurea cat sunteti in party -> daca mai intampinati problema va rog frumos sa imi dati PM cu data si ora la care sa intamplat + numele caracterului.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch
11 minutes ago, Internal said:

S-a dat restartul care era anuntat pentru ieri.

Pe langa schimbarile de mai sus am adaugat si comanda /partypass. Pentru a o folosi scrieti /partypass <parola>. Un alt player va da pm cu parola si intra in party.

 

Va recomandam sa folositi o parola mai mare de opt caractere si fiecare membru din party sa o seteze in eventualitatea in care pica party masterul.

 

Ex : TitelBK ( party msater ), MarcelSM si GigiRF sunt in party si au dat toti 3 /partypass fisadjans

Pana ajunge MaricicaELF pe spot, TitelBK pica si partymasterul ii revine lui MarcelSM.

Avand toti 3 partypass setat, Maricica va trimite mesaj celor 2 ramasi on si va putea intra in party.

 

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In urma celui de al doilea restart de astazi s-a facut urmatoarea modificare: SM si Summ acum primesc un multiplier de damage din energy si agility. Formula multiplierului este (Strength + Vitality)/512 %.

 

Edit : Pentru SM formula este Strength + Vitality)/384 %.

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Restartul de azi aduce urmatoarele schimbari:

Jewel of Curse nu mai poate fi bagat dupa ce itemul are add maxim

Formulele de la DL din Energy usor marite

Bufful de la elfa are acum effect dublu asupra elfei

 

Edit: va urma un alt restart tot azi pt. un bugfix

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

La urmatorul restart vom porni Illusion Temple. Minim 4 persoane pt. start, rewardul va fi setat in prealabil (un gem nou, neanuntat inca).

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

In urma ultimului restart a fost adaugat un nou jewel - Thiel's Return. Acest jewel da reroll la numarul de sockete de pe un item (intre 3 si 5 sockete pot fi obtinute). Acest jewel este pus ca reward pt. Illusion Castle.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Ultimul restart (sau mai bine zis serie de restarturi) a adus urmatoarele modificari:

A fost adaugata o bara de SD pentru playeri.

QTEnDP2.png

SoulBarrier rebalansat. Formula currenta: 10 + Agility / 2048 + Energy / 1024 %. Capat la 64%

Reflectul de la Summoner capat la 72% (era la 75%)

 

Cioara de la DL a fost rebalansata.

In PvE si PVP cioara respecta attack rate-ul DL-ului. (nu mai da miss aiurea)

AttackSpeed-ul ciorii este dat de urmatoarea formula: 20 + 0.8 * level + Command / 128. 50 attack speed este echivalent cu un attack pe secunda (100 cu 2, samd). La full command este echivalentul a ~6 atacuri pe secunda

Cioara acum are 60% din critical chance-ul DL-ului si 80% din excellent rate-ul DL-ului. (pe langa talente)

 

Nova are o formula noua de base damage: (Strength + Agility + Vitality + Energy) / 4. Acest damage este valabil doar daca castati Nova complet. (altfel este scazut in functie de cast).

Nova castata complet trece prin DivineGuard.

 

Sansa pentru mini-stun-ul de animatie care se dadea dupa damage (si oprea diverse casturi) a fost scazuta la 4%. (de la 25%).

Edited by ratseloP
  • Upvote 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Formula de la Nova a fost schimbata in (Strength * 1.75  + Agility * 0.25 + Vitality * 1.75 + Energy * 0.25) / 4. (Damage-ul la full stats a ramas acelasi, insa Agility si Energy nu mai au o pondere asa mare, deoarece ele deja ofera un multiplier separat, metionat intr-un post anterior).

Castul pentru Nova consuma HP, Mana, SD, AG in fiecare secunda, progresiv din ce in ce mai mult. Un cast complet consuma ~40% din aceste resurse.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Goldenii si restul mobilor care dadeau WCoin acum ofera 5 WCoin (de la 10/15), insa eventurile dau si ele WCoin la terminare. Rewardurile sunt:

BloodCastle - 15 WCoin

DevilSquare - 15 WCoin

ChaosCastle - 150 WCoin

Illusion Temple - 40 WCoin

Crywolf - 25 WCoin

DoppleGanger - 10 WCoin

Imperial Guardian - 10 WCoin

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Urmatoarele spelluri de MG au primit un multiplier:

Power Slash: (Agility + Energy) / 128 %

Flame Strike: (Agility + Energy) / 128 %

Fire Slash: (Agility + Energy) / 128 %

 

Edit: modificate din nou, pt. ca double-dip

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

BC1 si  DS1 nu mai ofera jewel-uri custom. Rewardul a fost schimbat in Bless/Soul/Life/Chaos.

 

Berserker strengthener / proficiency au fost reparate. Nu dadeau bonus damage.

 

Dark Side ML a fost reparat ( ataca x5 )

Edited by ratseloP
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Formula de la Berserk a fost schimbata in (Energy * Energy) / (128 * 32768) (valoarea la full stats ramane aceeasi)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Emerald, Sapphire, Ruby necklace + Ruby, Topaz, Amethyst, Sapphire ring reparate.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Deoarece ne apropiem de RR DB si dorim sa permitem jucatorilor sa testeze schimbarile curente, nu doar la full stats, am marit rata de EXP la 40x si ML la 40x. Aceasta schimbare este valabila doar pana la RR DB

 

LE: Berserk + buff attack elfa functioneaza simultan acum. (nu se mai scot unul pe altul).

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Nivelul de intrare pe jos in Crywolf a fost ridicat la 210. Se lucreaza la adaugarea unor spoturi noi in Vulcanus, vom reveni cu detalii mai tarziu.

 

LE: Spoturile au fost adaugate, EXP jos pentru o perioada scurta de timp.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Monstrii din questuri nu mai sunt vizibili persoanelor care nu au questul (si nici monstrii nu pot ataca persoanele respective).

 

rHuAlUx.jpg

 

LE: Comanda quest status acum returneaza si mapa in care puteti sa gasiti mobii (daca acestia sunt spawnati).

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Internal

Au fost modificate rewardurile de la LuckyCoin 20/30. Am scos jewels si am schimbat rewardul spre iteme de BoK +3/+4, demoni/guardian angels si feather of condor

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haifisch

Astazi, 09.01.2018, in jurul orei 11 va fi un restart de 1 minut.

Modificari :

Jewel of Luck va putea fi introdus in Silver Bow.

Targetingul pe mobi de quest al petului de elf reparat.

Minimul de playeri pt. Illusion Temple redus la 8.

 

Puteti ramane in reconnect

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×