Jump to content
News Ticker
RR DB - 09.04.2021 18:00 GMT+2 https://muonline.land

Schimbare Mecanica AG - Clasele si-au pierdut identitatea


Schimbare Mecanica AG - Clasele si-au pierdut identitatea  

30 members have voted

  1. 1. Doriti ca setarea curenta de AG sa fie folosita doar pe serverul de Castle Siege ( PVP ) si sa se revina la setarea initiala la PVE?

    • DA
      25
    • NU
      5


Recommended Posts

Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori.


Exemple concrete:
- Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.

- BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.
- DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG.

- MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic.

Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame.

Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei.

Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, sau, daca e posibil, sa nu consume AG asa mult cand un skill este folosit pentru a ataca un alt player, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice.

Edited by Papi
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Papi said:

Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori.


Exemple concrete:
- Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.

- BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.
- DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG.

- MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic.

Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame.

Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei.

Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice.

Castle Siege + Chaos Castle

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Papi said:

Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori.


Exemple concrete:
- Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.

- BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.
- DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG.

- MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic.

Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame.

Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei.

Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, sau, daca e posibil, sa nu consume AG asa mult cand un skill este folosit pentru a ataca un alt player, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice.

Papi presedinte!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...