Papi Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 (edited) Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori. Exemple concrete: - Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP. - BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP. - DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG. - MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic. Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame. Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei. Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, sau, daca e posibil, sa nu consume AG asa mult cand un skill este folosit pentru a ataca un alt player, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice. Edited October 27, 2020 by Papi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luk Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 6 minutes ago, Papi said: Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori. Exemple concrete: - Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP. - BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP. - DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG. - MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic. Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame. Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei. Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice. Castle Siege + Chaos Castle 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SomE Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 Cum a zis si luk, la cs si cc sa fie AG procentual, in rest sa consume normal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papi Posted October 27, 2020 Author Report Share Posted October 27, 2020 Am modificat formularea, am adaugat asta: "sau, daca e posibil, sa nu consume AG asa mult cand un skill este folosit pentru a ataca un alt player" Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeviS Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 1 hour ago, Papi said: Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori. Exemple concrete: - Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP. - BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP. - DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG. - MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic. Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame. Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei. Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, sau, daca e posibil, sa nu consume AG asa mult cand un skill este folosit pentru a ataca un alt player, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice. Papi presedinte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ares Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 total de acord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolver Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 Pro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Definitely not tsubyke Posted October 28, 2020 Report Share Posted October 28, 2020 Eu am votat DA. Mersi de punga papi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now