Jump to content
News Ticker
RR DB - 09.04.2021 18:00 GMT+2 https://muonline.land

Schimbare Mecanica AG - Clasele si-au pierdut identitatea


Papi
 Share

Schimbare Mecanica AG - Clasele si-au pierdut identitatea  

30 members have voted

  1. 1. Doriti ca setarea curenta de AG sa fie folosita doar pe serverul de Castle Siege ( PVP ) si sa se revina la setarea initiala la PVE?

    • DA
      25
    • NU
      5


Recommended Posts

Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori.


Exemple concrete:
- Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.

- BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.
- DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG.

- MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic.

Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame.

Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei.

Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, sau, daca e posibil, sa nu consume AG asa mult cand un skill este folosit pentru a ataca un alt player, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice.

Edited by Papi
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Papi said:

Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori.


Exemple concrete:
- Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.

- BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.
- DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG.

- MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic.

Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame.

Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei.

Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice.

Castle Siege + Chaos Castle

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Papi said:

Salut. Dupa cum stiti si ati observat majoritatea din voi, AG-ul in momentul de fata se consuma procentual la toate caracterele indifierent daca atacati pe spot sau va bateti cu alti jucatori.


Exemple concrete:
- Summonerul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( lightning shock ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.

- BK-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Twisting Slash ) pe spot/ds/bc pentru ca ramane fara ag ceea ce face character-ul inutil pe spot si la eventuri de XP.
- DL-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Chaotic Desier ) la Goldeni ( pe spot nu e folosit de nimeni pentru ca e inutil), dupa 2 goldeni deja DL-ul nu mai are AG.

- MG-ul nu poate ataca mai mult de ~30 secunde cu spellul specific clasei ( Gigantic Storm ) pe spot/ds/bc dupa care trebuie sa atace cu ES, ceea ce face eMG-ul o varianta de SM mai proasta practic.

Exemplele de mai sus sunt cele mai concrete ce imi vin in minte si mi se pare o schimbare care afecteaza gameplay-ul in mod negativ. Solutia pentru problema cu AG sunt doar 2 arme la fiecare clasa cu 2 seeduri de AG, care nu sunt asa usor de obtinut inainte de 20-30 rr. Gameplay-ul unei clase trebuie sa fie cursiv, nu doar bazat pe ce va fi la endgame.

Setarea curenta afecteaza foarte mult si build-ul pe care si-l face lumea la clasa pe care o joaca, pentru a se adapta situatiei.

Asadar, propunerea mea este ca setarea curenta pentru consumul de AG sa fie activa doar la Castle Siege, sau, daca e posibil, sa nu consume AG asa mult cand un skill este folosit pentru a ataca un alt player, unde cred ca suntem toti de acord ca MG-ul nu ar trebui sa stea afk cu Gigantic, Bk-ul nu ar trebui sa stea afk cu TS, summonerul nu ar trebui sa stea afk cu lightning shock etc... iar pe spot clasele sa isi pastreze identitatea, sa poata folosi spell-urile ce le face unice.

Papi presedinte!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...