Jump to content
News Ticker
RR DB - 20.01.2023 18:00 GMT+2 https://muonline.land

Anunturi importante


Kallia
 Share

Recommended Posts

Regulamentul serverului a fost restructurat si modificat, la fel si ghidul de postare. Va recomandam sa il cititi, ca sa nu aveti surprize.
De asemenea, acesta a fost tradus in engleza pentru jucatorii straini.

Daca aveti nelamuriri puteti intreba pe PM orice membru al staff-ului.

  • Like 2
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

On 9/20/2018 at 1:07 AM, Internal said:

In urma restarturilor de astazi au fost introduse urmatoarele modificari:

  1. Bufful de PvP win nu va mai oferi bonus exp - ramane doar efectul legat de ancientele din Vulcanus. Am facut schimbarea asta pentru ca bufful asta era abuzat, in general doar se faceau rotatii de PvP dupa reset si se dadea talpa prin Vulcanus.
  2. Experienta nu mai este 'aleatorie' - acum folosim doar valoarea maxima. In principal schimbarea asta o sa va ajute sa comparati mai usor spoturile, si o sa stabilizeze variatia de experienta in general.
  3. Contributia initiala (cand intri prima data) in Gens este acum 0.
  4. La reset se primesc 20 de puncte de contributie.
  5. Formula de calcul pentru punctele care se primesc la kill in hartile battle a fost schimbata. Acum doar se fac 'schimburi de puncte', maxim 4, in functie de cat de comparabile sunt caracterele. Sistemul acesta este in contrast cu cel default Webzen, unde daca diferenta de level este mare, sunt produse mai multe puncte decat sunt scazute.
  6. A fost adaugat un bonus de experienta in functie de pozitia clasa din Gens in hartile battle. In functie de clasa de Gens (Grand Duke, Duke, ... Sergeant, Private) characterele primesc un bonus de experienta egal cu numarul clasei lor * 3%. Asta inseamna ca un Grand Duke primeste 13 * 3 = 39% bonus experience, un Duke 12 * 3 = 36%, pana la Private care primeste 0% bonus experience.

Schimbarile 3-6 au fost adaugate pentru a incuraja playerii sa creasca in harti battle si sa sporeasca competitivitatea intre diverse party-uri / guilde. In principal dorim sa oferim o alternativa pentru Arena / Arena2 Fire, care sa fie profitabila daca ai un party bine organizat. Kanrutan si Kanturu Relics vor fi schimbate in harti battle in curand, dupa ce adaugam niste spoturi mai competitive.

Au fost desfiintate tarcurile BK (pentru ca aveau experienta prea mare in ele, si in general cine crestea acolo deja avea un avatanj fata de altii).

 

 

Pentru cine e curios de modul in care stabilim daca 2 charactere sunt comparabile: consideram un indice iP = log(Strength + Dexterity + Vitality +  Energy + Command). Acesta va avea urmatoarele proprietati:

  • Cu cat numarul de puncte creste, cu atat valoarea lor scade. Acest lucru este important pentru ca este o diferenta mare intre un caracter care are 1000 de puncte in total, si un caracter care are 2000 de puncte (dublu!). In schimb, intre doua persoane care au 20 000, respectiv 21 000 de puncte bagate, diferenta nu mai este asa mare
  • Nu discrimineaza clasele cu 7 puncte in loc de 6. Daca foloseam ceva asemanator cu numar reseturi * 400 + level curent, clasele cu 7 puncte ar fi avut un avantaj deoarece acestea aveau mai multe puncte pentru un numar identic de nivele.

Pentru a compara 2 charactere, calculcam iP-ul fiecarui caracter si luam modulul diferentei. Daca acest rezultat este sub 0.25, caracterele sunt foarte apropiate (si facem un schimb de 4 puncte in timpul unui kill), daca este sub 0.33 schimbul este de 3 puncte, sub 0.5 2 puncte si sub 1 doar 1 punct. Daca diferenta este peste 1, characterele sunt prea departate ca lupta sa fie 'fair'.

O schimbare destul de interesanta care totusi nu a luat in calcul rabdarea playerilor de a farma questuri - nici-o problema din partea noastra - ai timp sa farmezi, nu te taxam.

Insa, cu cat se strang mai multe puncte farmate pe server, cu atat rankurilor mai mici o sa le fie mai greu sa urce in top. Pentru a 'remedia' aceasta situatie, la calculele de mai sus am adaugat o mica componenta dinamica:

La urmatorul restart in situatiile in care s-ar fi mutat :

  1. 4 puncte, se vor muta 4 + 3% din punctele celui omorat
  2. 3 puncte, se vor muta 3 + 2% din punctele celui omorat
  3. 2 puncte, se vor muta 2 + 2% din punctele celui omorat
  4. 1 punct, se vor muta 1 + 1% din punctele celui omoarat

(punctele in contextul de mai sus se refera la punctele de contributie)

  • Thanks 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Urmatorul restart va fi in 2 ore (ora 22:00). Pe langa schimbarea de mai sus cu punctele de contributie, nu se vor mai pastra party-urile mixte in battle maps. Asta inseamna ca party-urile ce contin membrii si din Duprian si din Vanert in battle maps vor fi sparte. Aceasta schimbare a fost introdusa deoarece nu dorim ca party-urile care isi iau PK sa ramana cu drept pe spotul respectiv din cauza characterului cu gens opus.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere situatia curenta a punctelor de Gens (se pot farma mult mai repede din questuri decat sa le poti lua de la playeri) la urmatorul restart vom reduce punctele tuturor playerilor la aproximativ 33% din valoarea curenta, si vom scoate rewardul de puncte de la questurile de Gens. Am incercat sa evitam aceasta varianta insa 'nu prea avem cum sa o dam':

- La level 150 sunt foarte farmabile. Chit ca le mutam pe mobi mai grei / levele mai mari / reseturi mai mari  doar mutam problema pentru mai tarziu

- Cooldown-ul doar ar duce la mai multe secundare cu care sa fie farmate punctele (am cooldown pe un secundar, ma duc pe altul)

- Punctele scazute amelioreaza doar partial problema (dureaza mai mult, dar tot e mai rentabil decat un reset)

 

Problema principala aici vine din 2 locuri:

- Poti farma cu un secundar din questuri mai mult decat poate face un principal doar din RR-uri (chit ca isi farmeaza si el puncte pe un secundar apoi le muta)

- Din cauza ca sunt asa usor de farmat cu un secundar, poti sa ocupi locuri in top chit ca nu ai calcat in vreo harta battle, deci poti efectiv sa iei locul playerilor normali din ranking doar jucand pe secundare

 

Daca aveti sugestii legate de aceasta 'problema', va asteptam parerea pe forum. Schimbarea de mai sus probabil o sa fie introdusa luni, ca sa nu mai restartam serverul de 10 ori si sa aiba timp playerii sa afle de schimbare.

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In cursul zilei de astazi va fi un scurt restart pentru a aplica fixurile necesare rezolvarii bugurilor din DS si a orei de invazie.

Puteti ramane in reconnect, dureaza maxim 2 minute si nu se pierd partyurile.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Au fost adaugate 3 mentiuni in regulament: 
Se poate acorda avertisment verbal pentru limbaj sau un suspend mai mic in functie de gravitate.
Se poate acorda un suspend mai mic pentru bug abuse, exploit, programe, etc., in functie de gravitate si de cooperare.
NU se acorda suspend pentru PK pe spot in Arena1 si Arena2.

  • Upvote 1
  • CârnăDef 1
Link to comment
Share on other sites

Incepand de astazi s-a marit exp-ul la Condra si Narcondra, acum ofera cu aproximativ 10% mai multa experienta decat Fire. 
Incepand de sambata viitoare (1 decembrie) se va porni eventul Twin Shadows. Acesta va avea loc saptamanal la ora 20:00.

On 24/9/2018 at 4:43 PM, Internal said:

Twin Shadows - Event PvP/PvE

  • Este un event saptamanal in Vulcanus, care va avea loc la ora 20:00 locala.
  • Event-ul se bazeaza pe 2 bossi ce se vor spawna in Vulcanus ( la coordonatele 216 46, respectiv 83 201 ). Unul dintre ei trebuie omorat pentru a obtine loot-ul. In momentul in care un boss moare, automat si celalt se despawneaza. Un singur boss va oferi loot.
  • Loot-ul este bazat pe cel de la Selupan/Medusa : Iteme 380, Iteme Socket (cu minim 4 sockete) si altele. Loot-ul este distribuit in functie de participare si ajunge automat in inventar. In cazul in care nu aveti loc in inventar acesta va cadea la picioarele voastre, dar sa nu va bazati pe comportamentul asta. Pentru a fi eligibili trebuie sa fi dat damage in ultimul minut bossului care a murit, si sa fiti in range 10 de acesta. Exista de asemenea o limita a numarului de playeri care poate primi loot, insa aceasta nu ar trebui sa fie atinsa.
  • In timpul eventului toti playerii din harta Vulcanus sunt scalati la full stats ! Aceste stats-uri nu sunt vizibile in character info, insa se vor vedea in HP/SD/MP/AG respectiv in damage-ul pe care il dati. Singurul dezavantaj aici este ca attack speed-ul nu va fi scalat datorita unor limitari tehnice.
  • Cat timp eventul ruleaza mobii din Vulcanus vor fi invizibili si invulnerabili. In acest fel evitam folosirea buffurilor pentru 'alte foloase'.

Twin Shadows - Bosses

  • Cei doi bossi au o rotatie proprie, bazata pe elemente ( Ice, Poison, Lightning, Fire, Earth, Wind, Water ). Bossii pot primi damage doar de la spelluri marcate cu elementul lor activ. Asta inseamna ca daca bossul momentan casteaza spelluri de tipul Fire (el anunta si printr-un mesaj scris si prin casturile sale), poate lua damage doar de la spelluri marcate cu tipul Fire (Fireball, Flame, Inferno etc.). Un element este activ 20 de secunde.
  • Rotatia elementelor este Ice -> Poison -> Lightning -> Fire -> Earth -> Wind -> Water -> repeat.
  • Toti playerii care se afla in raza bossului vor fi atacati constant de acesta, indiferent daca l-au atacat sau nu.
  • Cu cat viata unui boss scade, cu atat acesta va casta spelluri mai des. Acest aspect functioneaza ca un soft-enrage, insa bossul nu este balansat astfel incat sa fie imposibil de batut la 1% HP.

Event-ul a fost gandit ca unul PvP, cu o componenta PvE. Ideea este ca in harta battle gensurile sa se bata in timp ce incearca sa omoare un boss, pentru a obtine loot. Este de asemenea un eveniment la care orice character poate participa, deoarece toate characterele care intra in Vulcanus sunt scalate la full stats (desigur, evident ca cei care au gear de la shop o sa fie dezvantajati, dar participarea lor totusi se poate simti). Din punctul nostru de vedere sunt minim 2 strategii viabile de a castiga eventul : adunati cat mai multi membrii de gens/alianta/guild si incercati pur si simplu sa tineti un boss pana cand reusiti sa il dati jos, timp in care omorati gensul advers, sau, incercati sa faceti DPS race si sa bateti bossul opus inaintea gensului inamic. Ambele strategii sunt viabile si va permit multe optiuni strategice (cum sa va plimbati pe harta, cum sa opriti characterele din gensul opus sa ajunga la bossi dupa ce mor, samd.).

 

  • Like 1
  • Don't worry, be happy 1
Link to comment
Share on other sites

Exista riscul minim ca unor playeri sa nu le functioneze incepand cu ora 19:30. Pentru a elimina acest risc va recomand sa urmati acest mic tutorial :

 

image.png

 

  • Upvote 1
  • CârnăDef 2
  • Miner 1
Link to comment
Share on other sites

SERVER ONLINE

Daca nu va functioneaza, trebuie sa deschideti un notepad cu run as admin, apoi navigati la calea : C:\Windows\System32\drivers\etc si deschideti fisierul hosts

Adaugati ultima linie :

188.165.223.79 gs.mupro.ro

 

image.png

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ne cerem scuze pentru problemele intampinate. Datorita unor dezvoltari pe care le facem pe live ( la site ) s-a apasat un buton gresit care a stricat cate ceva in baza de date si am fost fortati sa punem un backup de ora 11:00 ( s-au pierdut 50 min )

Daca ati facut questul si v-a picat jewel bun, tot ce trebuie sa faceti este sa il mai faceti o data si tot acel jewel va pica.

 

 

 

 

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dropurile fantoma din inventar ar trebuie sa fie ok acum.
In CC nu o sa mai ramana mobii izolati.
Teleportul costa 20% AG.
Bossul de TwinShadows are HP cvadruplat
DarkSpirit are range 4 ( scazut de la 6 ) in PvP si nu mai ataca cand DL-ul este decedat.
Am adus imbunatatiri modului in care se face reconnect ( va rog sa ne spuneti daca mai ramaneti agatati )
Am adaugat support pentru mapele noi. inactive momentan

  • Thanks 2
  • Upvote 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Restartul de mai devreme a fost necesar pentru repararea bugului cu teleportul la SM (0 BP -> nu mai poate fi castat).

Innovation si Weakness nu mai dau in aliati in timpul CS-ului.

 

Am facut schimbarile acum ca sa nu existe discutii de favoritism in timpul CS-ului.

 

O sa reprogramam eventul de ieri seara (TwinShadows) pt. marti seara, deoarece au fost buffati prea tare bossi si nu au putut fi batuti la timp.

  • Thanks 1
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...