Jump to content
News Ticker
RR DB - 20.01.2023 18:00 GMT+2 https://muonline.land

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/11/17 in all areas

  1. Zilele astea si-a facut aparitia o lichea umana consumatoare de praz. Numele lui este raulraul zis si DoubleCrime sau Mudjahid Daca ati fost coleg de guild/ party cu acest individ de-a lungul ultimilor db-uri si ati facut share la conturi va rog sa aveti in vedere schimbarea parolei in cel mai scurt timp. Multi dintre voi inca aveti aceiasi parola de acum 4 ani. Astazi a golit 2 conturi.
    17 points
  2. In cursul saptamanii viitoare vom stinge serverul, vom sterge baza de date si vom da drumul la signup. Data oficiala pentru noul DB este : 2 noiembrie ora 20:00
    12 points
  3. La urmatorul restart programat undeva saptamana asta ( revin cu info ) vor exista modificari la sistemul de takeover. Mai jos aveti un video sa nu existe discutii ca nu se stia https://youtu.be/mKAO-gxaYek
    10 points
  4. Pana pe 14 Mai ora 22:00 +25% exp + 25% exp ML
    9 points
  5. Changelog pentru DB viitor: -teleportul nu mai costa AG -sm nu se mai poate heala( nici din regen nici din potiuni ) atunci cand este in teleport -au fost activate optiunile excelente pe itemele socket si ancient - cu posibilitate de drop din selupan / medusa sau JOE/sinestro/atlas -hp crescut la medusa -se va adauga o limita zilnica de BC/DS/IT - inca nu am stabilit nr exact -se va adauga o harta de BC mare in care vor incapea 50 playeri -exp-ul solo va fi mai mic decat in party de 2-3-4-5 pt a descuraja statul solo pe spot -vom incerca sa aducem improvments clientului : click dreapta pentru a muta itemele in stash/goblin si jewel stash -adaugat chat folosind functia Friends de pe tasta F Revenim cu alte informatii si data de start.
    9 points
  6. In cursul zilei de astazi in intervalul 18:00 - 22:00 va fi un restart de minim 15 minute. Clientul o sa vi se inchida automat, intrucat este necesar updatarea acestuia. Schimbari : In ilussion temple 6 se poate intra de la orice lvl ( class 3 only ) Numarul maxim de playeri in guild ridicat de la 30 la 40 conform dorintei populare Adaugat un inel surpriza - revenim cu info Reparat bug lipsa mobi din bc/ds +1 mob pe spoturile poison, gigas, fire ( acum sunt 7, vor fi 8 )
    9 points
  7. Salut, am observat niste chestii interesante cu client-ul. Am mai discutat cu adminii legat de treaba asta si nu era nici o rezolvare concreta. (Rezolvarea pe care am gasit-o este functioneaza 100% la mine si nu mai am probleme ) Daca ai mai mult de 1 Client deschis , incepe sa-ti faca figuri. Problema este legata de modul in care deschizi clientele aditionale si este in felul urmator: - Daca deschizi primul client urmat de cliente aditionale , clientele aditionale incep sa se blocheze cand tii apasata o tasta ( orice tasta ) sau daca vrei sa scrii ceva repede ( sa zicem ca dau un pm cuiva sau pui /partypass sau la un Trivia event ) - Daca deschizi clentele unul dupa celalalt inainte sa te loghezi pe vreunul din ele , dupa care incepi si te loghezi pe fiecare in parte, primul client o sa se miste relativ bine, celelalte vor avea probleme de FPS drop si faza mentionata mai sus cu tastele - Daca deschizi primul client, te loghezi, dupa care vrei sa deschizi al 2-lea client din Taskbar ( ca exemplu ) si tii focusul pe al 2-lea clent pana poti da start , dupa care se porneste si te duce la Login screen , se va observa ca este aceeasi problema cu tastele + FPS Drop. (la fel se intampla si daca tii focus-ul pe primul client pana se incarca launcherul de la client 2 dupa care dai Launch si astepti sa porneasca al 2-lea client pana la Login screen) In principiu daca se deschide un al 2-lea client si focusul se face oricand pe el pana se porneste, vor fi probleme de FPS Drop (destul de grave pana la a nu mai putea juca pana nu se inchid clientele si se restarteaza , sau reboot la PC) si probleme de blocare a imaginii cand se tasteaza. O solutie oarecum simpla, am gasit incercand sa evit toate situatiile de mai sus: 1. Pornesti primul launcher si dai Launch 2. Te loghezi frumos dupa ce se incarca clentul si stai frumos in ce harta vrei ( fara sa mori eventual ) 3. Ori schimbi pe folderul unde ai jocul ( Alt+Tab ) ori apesi Windows Button si dai click pe iconita de MUPro 4. Imediat ce ai dat sa lanseze al 2-lea launcher, treci focusul pe primul Client si incepi sa te misti sau sa dai click-uri in-game sau sa ataci pana se incarca complet launcherul 5. Alt + Tab pana la launcher si se da launch 6. Dupa ce s-a dat launch pentru al 2-lea client, se schimba focusul repede pe primul Client care e deja logat si la fel ori ataci ceva ( dand click dreapta-uri, nu tinand apasat ) ori te misti, ori faci un trade ori te muti, se gaseste o actiune 7. Dupa ce s-a lansat al 2-lea client, se da Alt+Tab pana la el ( daca aveti Image Preview sau Windows Previewer activat sau cum se numeste, puteti vedea in Alt+Tab - Tabs Manager daca s-a incarcat sau nu al 2-lea client ) 8. Faceti switch pe al 2-lea client si va logati cu un cont secundar spre exemplu. ( sau contul cuiva, dupa situatie ) 9. Va selectati charul si Enjoy Cu pasii acestia, nu mai exista probleme de FPS Drop ( din cauzele mentionate mai sus ) si nici bug-ul cu tastatura, deci puteti tasta linistiti si participa la Trivia fara probleme Tin sa precizez ca toti pasii de mai sus sunt facuti cu Client-ul in Windowed Mode ( 1920x1080 rezolutie ), deci rezultatul s-ar putea sa difere daca nu e in windowed mode ( ma indoiesc ca ar avea vreo legatura rezolutia in sine ). Voi face si un scurt filmulet, pentru a arata problema de FPS + rezolvarea ( dar nu acum ca imi e somn si am munca dimineata ... ) Pana atunci, spor la liniute Mersi, HaOz0r
    8 points
  8. Hartile Karutan 1 si Karutan 2 au devenit battle maps. Ca sa le facem mai atractive am schimbat urmatoarele lucruri Condra / Narcondra au fost buffate (aprox. Fire Golem stats). Au fost adaugate 6 spoturi in Karutan 2. Le puteti gasi la (196, 61), (204, 126), (120, 52), (79, 96), (60, 135) si (71, 39) Chain Scorption / Bone Scorpion au fost buffati (aprox. Green Golem stats). Au fost adaugate 4 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (101, 187), (133, 158), (183, 172) si (221, 166) Orcus / Gollock au fost buffati (aprox. Gigas Golem stats). Au fost adaugate 3 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (226, 95), (175,45) si (210, 28) Crypta / Cryptos au fost buffati (aprox. Gigas Golem stats). Au fost adaugate 3 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (60, 120), (49, 53) si (21, 143) Am scazut costul de schimbare Gens de la 100 de milioane Zen la 10 milioane.
    8 points
  9. In urma restarturilor de astazi au fost introduse urmatoarele modificari: Bufful de PvP win nu va mai oferi bonus exp - ramane doar efectul legat de ancientele din Vulcanus. Am facut schimbarea asta pentru ca bufful asta era abuzat, in general doar se faceau rotatii de PvP dupa reset si se dadea talpa prin Vulcanus. Experienta nu mai este 'aleatorie' - acum folosim doar valoarea maxima. In principal schimbarea asta o sa va ajute sa comparati mai usor spoturile, si o sa stabilizeze variatia de experienta in general. Contributia initiala (cand intri prima data) in Gens este acum 0. La reset se primesc 20 de puncte de contributie. Formula de calcul pentru punctele care se primesc la kill in hartile battle a fost schimbata. Acum doar se fac 'schimburi de puncte', maxim 4, in functie de cat de comparabile sunt caracterele. Sistemul acesta este in contrast cu cel default Webzen, unde daca diferenta de level este mare, sunt produse mai multe puncte decat sunt scazute. A fost adaugat un bonus de experienta in functie de pozitia clasa din Gens in hartile battle. In functie de clasa de Gens (Grand Duke, Duke, ... Sergeant, Private) characterele primesc un bonus de experienta egal cu numarul clasei lor * 3%. Asta inseamna ca un Grand Duke primeste 13 * 3 = 39% bonus experience, un Duke 12 * 3 = 36%, pana la Private care primeste 0% bonus experience. Schimbarile 3-6 au fost adaugate pentru a incuraja playerii sa creasca in harti battle si sa sporeasca competitivitatea intre diverse party-uri / guilde. In principal dorim sa oferim o alternativa pentru Arena / Arena2 Fire, care sa fie profitabila daca ai un party bine organizat. Kanrutan si Kanturu Relics vor fi schimbate in harti battle in curand, dupa ce adaugam niste spoturi mai competitive. Au fost desfiintate tarcurile BK (pentru ca aveau experienta prea mare in ele, si in general cine crestea acolo deja avea un avatanj fata de altii). Pentru cine e curios de modul in care stabilim daca 2 charactere sunt comparabile: consideram un indice iP = log(Strength + Dexterity + Vitality + Energy + Command). Acesta va avea urmatoarele proprietati: Cu cat numarul de puncte creste, cu atat valoarea lor scade. Acest lucru este important pentru ca este o diferenta mare intre un caracter care are 1000 de puncte in total, si un caracter care are 2000 de puncte (dublu!). In schimb, intre doua persoane care au 20 000, respectiv 21 000 de puncte bagate, diferenta nu mai este asa mare Nu discrimineaza clasele cu 7 puncte in loc de 6. Daca foloseam ceva asemanator cu numar reseturi * 400 + level curent, clasele cu 7 puncte ar fi avut un avantaj deoarece acestea aveau mai multe puncte pentru un numar identic de nivele. Pentru a compara 2 charactere, calculcam iP-ul fiecarui caracter si luam modulul diferentei. Daca acest rezultat este sub 0.25, caracterele sunt foarte apropiate (si facem un schimb de 4 puncte in timpul unui kill), daca este sub 0.33 schimbul este de 3 puncte, sub 0.5 2 puncte si sub 1 doar 1 punct. Daca diferenta este peste 1, characterele sunt prea departate ca lupta sa fie 'fair'.
    8 points
  10. La urmatorul restart sistemul de puncte pentru DivineGuard va fi schimbat. Punctele nu se vor primi din questuri, ci vor fi calculate in functie de armurile de pe voi. In felul acesta, DivineGuard devine un bonus controlabil si care poate fi obtinut si pe charactere cu putine questuri. Noul sistem de puncte functioneaza in felul urmator: fiecare armura (gloves, helm, armor, boots, pants) ofera un numar de puncte, fiecare scazand damage-ul pe care il puteti primit maxim, in fiecare secunda. Itemele cu sockete ofera 5 puncte per piesa, excellentele ofera 4 puncte per piesa, ancientele ofera 3 puncte per piesa si itemele normale ofera 2 puncte per piesa. Pentru clasele care nu au 5 sloturi (RF/MG), se considera ca acestea contin piesa care ar completa setul (de exemplu, RF daca are 4 piese excellente, se considera ca poarta 5 si primeste 20 de puncte). Un set complet dintr-un singur tip (socket, excellent, ancient, normal) ofera un bonus de 5 puncte. Acest bonus este de 20 de puncte daca armurile sunt 380 excellent. Pentru a va usura posibilitatea de 'strategizare' a jocului, a fost adaugata comanda /divineguard. Aceasta are 4 parametri posibili: stats, defend, attack, help. /divineguard stats - ofera informatii despre cate puncte aveti in momentul de fata /divineguard defend <nume character> - ofera informatii legate de cat damage ati putea primi maxim de la un anume character /divineguard attack <nume character> - ofear informatii legat de cat damage puteti da unui character /divineguard help - informatii generale despre puncte (e o mica greseala in poza, trebuia sa fie 20 bonusul pentru itemele 380)
    8 points
  11. Ce te face sa crezi ca macar vr-unui singur membru SCREAM(in caz ca ai uitat unde postezi) ii pasa de romanul insirat de tine mai sus? Tu chiar nu vrei sa realizezi ca pentru noi nu esti nimic altceva decat un jucator de mu slab. Ramai la postatul in topicul guildei tale "inteligente" si "bogate". Cat despre domnul Cristi...ai uitat carnatule cand erai in alianta cu noi si plangeai dupa cs-ul pierdut ca iti dai delete si ca te lasi. Acum vii in topicul guildei SCREAM sa suferi de monero? Pizda cu 2 fete!
    8 points
  12. Ultimul restart (sau mai bine zis serie de restarturi) a adus urmatoarele modificari: A fost adaugata o bara de SD pentru playeri. SoulBarrier rebalansat. Formula currenta: 10 + Agility / 2048 + Energy / 1024 %. Capat la 64% Reflectul de la Summoner capat la 72% (era la 75%) Cioara de la DL a fost rebalansata. In PvE si PVP cioara respecta attack rate-ul DL-ului. (nu mai da miss aiurea) AttackSpeed-ul ciorii este dat de urmatoarea formula: 20 + 0.8 * level + Command / 128. 50 attack speed este echivalent cu un attack pe secunda (100 cu 2, samd). La full command este echivalentul a ~6 atacuri pe secunda Cioara acum are 60% din critical chance-ul DL-ului si 80% din excellent rate-ul DL-ului. (pe langa talente) Nova are o formula noua de base damage: (Strength + Agility + Vitality + Energy) / 4. Acest damage este valabil doar daca castati Nova complet. (altfel este scazut in functie de cast). Nova castata complet trece prin DivineGuard. Sansa pentru mini-stun-ul de animatie care se dadea dupa damage (si oprea diverse casturi) a fost scazuta la 4%. (de la 25%).
    8 points
  13. Au fost facute urmatoarele modificari la sistemul de questuri Numarul de mobi care trebuiesc omorati a fost scazut la 8 (de la 16). In felul asta scadem necesitatea de a cauta prea multi mobi daca un wave se despawneaza in timp ce faceti questul. Cooldown-ul a fost redus la 4 ore (de la 8). Cu cat sunteti mai activi in-game, cu atat puteti sa obtineti mai repede punctele si jewel-urile noi. A fost scazut numarul total de puncte, de la 460 la 185. Ele sunt distribuite acum dupa urmatoarea schema: Berserk - 20 puncte Ignore Pain - 5 puncte Reflect reduction - 20 puncte Armour dent - 10 puncte Lucky Critical - 5 puncte Lucky Excellent damage - 5 puncte Life Steal - 20 puncte Mana Steal - 40 puncte SD Steal - 20 puncte AG Steal - 40 puncte Valorile asociate cu bonusurile au ramas aceleasi. Asta inseamna ca acum un punct este mai valoros. De exemplu, bonusul LifeSteal dus la maxim ofera 2% LifeSteal, insa necesita doar 20 de puncte in loc de 50. Practic, am compresat punctele necesare pentru toate bonusurile, deoarece valorile erau exagerate si nu permiteau secundarelor sau jucatorilor mai casual sa fie competitivi (sa faci 460 de questuri pe un character este deja excesiv de mult, pe 2 era o cauza pierduta). A fost adaugata comanda movepoints care va permite sa mutati puncte dintr-un bonus in altul. Comanda are formatul /quest movepoints <bonusul din care vrei sa scoti puncte> <bonusul in care vrei sa bagi puncte> <cate puncte sa muti>. Comanda are un cost asociat de 2 WCoin per punct (deci de exemplu daca vreau sa mut 10 puncte trebuie sa platesc 20 de WCoini). Un exemplu ar fi /quest movepoints berserk ignorepain 5, care ar muta 10 puncte din Berserk in IgnorePain pentru 10 de WCoini. De asemenea, a fost introdus un cost de...1 Pet Rudolf per takeover. Asta inseamna ca de fiecare data cand doriti sa porniti o preluare automata trebuie sa aveti un Pet Rudolf. Indiferent daca preluarea are loc sau nu, Rudolf-ul nu este dat inapoi. Aceasta masura a fost luata pentru a ameliora abuzurile care apareau cu preluarea automata. Suntem constienti ca acestea o sa continue, insa acum au un cost asociat cu ele si necesita mai mult efort decat alt/tab prin secundare. Pet Rudolf pica pe orice mapa, la orice level si este recomandat sa ii strangeti daca sunteti obisnuiti sa dati takeover des.
    7 points
  14. Cam asta e logo-ul pentru event-ul de ieri facut de @Internal =)))))))))))))))))))))))
    7 points
  15. Pe pagina de Rankings a fost adaugat campul quest state. In momentul in care mergeti cu mouse-ul pe procent vi se afiseaza urmatoarele informatii : Echipa noastra tehnica a creat un quest system independent, nemaivazut nicaieri pe alt server de muonline. Dorinta noastra este sa va oferim un motiv in plus sa parasiti spotul, iar in acelasi timp, aceste optiuni ajuta pentru balansarea pvp-ului oferind sansa fiecarui caracter sa poata fi competitiv. Exemplu server de teste ( valorile se pot schimba pe live in momentul lansarii oficiale ) Eventul nou este unul de tip invazie ( se spawneaza 24 monstri in lorencia - valoare initiala se poate schimba ), fiind anuntata pe global. Daca un player reuseste sa ii omoare pe toti, va primi un bonus random din lista de mai sus. Daca nu reuseste sa ii omoare pe toti, va primi bonusul in momentul in care reuseste sa stranga 24 monstri omorati. Din momentul in care un player a primit bonusul, se va activa un cooldown de 8h ( valoare initiala, se poate schimba ), timp in care nu va putea sa omoare niciun monstru de quest. Pentru a ajunge cu bonusurile la 100% va fi necesara participarea playerului la aproximativ 400 eventuri ( valoare initiala, se poate schimba ) Mai jos voi explica succint fiecare bonus in parte : Berserk - Un punct creste damage-ul dat cu 2.5% si damage-ul primit cu 1% Ignore Pain - Un punct ofera 1% sansa de a primi 20% damage reduction la fiecare hit. Sansa de la Ignore Pain se poate aplica si la Stat Steal ( vezi mai jos ), astfel incat Stat Steal sa fie ignorat complet. Reflect Reduction - Un punct ofera 0.5% damage reduction pt. reflect. Aceasta reducere nu se scade din reflectul celui care ataca, ci direct din damage-ul care urma sa se reflecte ( 1000 damage si 10% reduction duc damage-ul reflectat la 900, indiferent de stats-urile atacantului ) Armour Dent - Un punct ofera 1% sansa de a ignora Ignore Pain si Divine Guardian ( vezi mai jos ) Lucky Critical - Un punct ofera 1% sansa de a da roll de 2 ori pentru critical / excellent damage. In cazul unei lovituri lucky, daca aceasta nu urma sa fie critical / excellent damage, serverul mai da roll o data si pastreaza roll-ul mai bun. Lucky ExDamage - Un punct ofera 1% sansa de a da roll de 2 ori pentru critical / excellent damage. In cazul unei lovituri lucky, daca aceasta nu urma sa fie critical / excellent damage, serverul mai da roll o data si pastreaza roll-ul mai bun. Life Steal - Un punct ofera 0.05% stat steal. Exemplu concret - Atacatorul are 100 viata si 1% LifeSteal, iar aparatorul 100 viata, atunci atacatorul se va heala 1 viata pe fiecare hit. A se observa ca stat steal nu tine cont de damage-ul dat. Auto attack-ul nu poate da stat steal. Mana Steal - Un punct ofera 0.05% stat steal. Exemplu concret - Atacatorul are 100 viata si 1% LifeSteal, iar aparatorul 100 viata, atunci atacatorul se va heala 1 viata pe fiecare hit. A se observa ca stat steal nu tine cont de damage-ul dat. Auto attack-ul nu poate da stat steal. SD Steal - Un punct ofera 0.05% stat steal. Exemplu concret - Atacatorul are 100 viata si 1% LifeSteal, iar aparatorul 100 viata, atunci atacatorul se va heala 1 viata pe fiecare hit. A se observa ca stat steal nu tine cont de damage-ul dat. Auto attack-ul nu poate da stat steal. AG Steal - Un punct ofera 0.05% stat steal. Exemplu concret - Atacatorul are 100 viata si 1% LifeSteal, iar aparatorul 100 viata, atunci atacatorul se va heala 1 viata pe fiecare hit. A se observa ca stat steal nu tine cont de damage-ul dat. Auto attack-ul nu poate da stat steal. Divine Guardian ( nu este subiectul questurilor si va fi maxim default pt fiecare player in parte ) - Sistemul de Divine Guardian este putin mai complicat - insa acesta se poate rezuma scurt la urmatoarea idee - intr-o secunda nu poti primi damage mai mare decat un procent din SD-ul tau. Acest procent este initial 100% si fiecare punct in Divine Guardian il scade cu 1%. Damage-ul care ar trece peste Divine Guardian nu este redus la 0%, ci la 1%. In alta ordine de idei, s-a lucrat la balansul caracterelor tinand cont si de aceste bonusuri, astfel din testele noastre va exista o lupta echilibrata intre caractere, playerii folosindu-se de life potions, mana potions, sd potions, ag potions pentru a face fata debuffurilor de life steal, mana steal, sd steal, ag steal. In cursul zilei de astazi, cel tarziu maine, vom restarta serverul pentru 15 minute pentru a implementa noile modificari. Apelam la voi sa testati si sa ne semnalati daca este ceva ce nu functioneaza sau va doriti o schimbare in logica de mai sus. Va multumim pentru implicare si va asiguram ca veti avea parte de un joc curat, stabil si fara buguri. Vom reveni in curand cu alte noutati legate de iteme noi si probabil o data aproximativa de rr db.
    7 points
  16. In urma ultimului restart eventul Golden Dragon Invasion nu mai este la ora fixa. Acum ora de spawn are o variatie a minutului: daca inainte o data la 2 ore, la minutul 10 se spawnau goldenii, acum pot sa se spawneze intre minutul 0 si 20.
    6 points
  17. Am introdus urmatoarele modificari la ultimul restart pentru a aduce jewel-urile noi spre un balans mai bun. Sinestro's Curse, Shadow of Atlas si Narcissus's Reflection functioneaza acum doar pe iteme maxim +9. In felul acesta se elimina vesnica technica cu iteme duse pana la +15 apoi spamate pana ies DD/Ref/HP. Modul in care Sinestro's Curse si Shadow of Atlas stabilesc ce optiuni sa aiba un item a fost schimbat: acum sistemul este mai predispus sa dea o optiune slaba decat una buna, cu o pondere de aproximativ 1 optiune buna la 3 proaste. Asta nu inseamna ca itemele DD/Ref/HP devin imposibile, doar ca sunt mult mai greu de facut acum. Acest lucru contra-balanseaza faptul ca acum vor exista mai multe jewel-uri pe piata, din moment ce jewel-urile sunt garantate dupa un anumit numar de questuri. Narcissus's Reflection a fost schimbat complet: nu mai cloneaza un item, ci adauga unui item 380 excellent toate cele 6 optiuni, skill, luck si 28 add. Un exemplu de upgrade cu Narcissus's Reflection: => => Prin schimbarea adusa la Narcissus's Reflection rezolvam 2 probleme: Itemele duplicate stricau economia si existenta unui singur item cu 3 optiuni bune insemna ca acesta va fi copiat de toti rockefelleri de pe server. In principal puteam sa evitam chestia asta daca faceam ca duplicarea sa poata fi facuta doar o data, insa nu am reusit sa afisam acest lucru in client, iar daca o faceam 'invizibil' era posibil sa se dea tepe (sa primiti un item despre care sa se zica ca este clonabil, si defapt sa nu fie). Acum puteti sa faceti seturi 380 intr-un mod mult mai controlabil, si astfel castelul are valoare mai mult decorativa - este mult mai usor acum sa faceti iteme de castel bune, pana la +9/11. ATENTIE: Itemele cu 6 optiuni nu pot fi date la trade. Nu incercati sa faceti cadouri cu iteme F.O.
    6 points
  18. - Dica , trezeste-te .... e 6 . - Ce? Au mai dat 1? Neata.
    6 points
  19. In cursul zilei de astazi, va fi un restart de 15 minute. Veti fi deconectati pt ca este necesar updateul clientului. Server online Optimizari interne pentru server Limita de iteme per harta ridicata la 1000. Fixat problema cu 2 invitatii pentru IT6. Spawnurile de mobi de quest nu se vor mai staca in timpul BC/DS (vezi spamul pe global) PartyPass se salveaza la reconnect. AutoClickerul extern a fost adaugat in client - este disponibil cu tasta F11
    6 points
  20. Eeee stie el ca noi glumim :)))
    6 points
  21. Deoarece ne apropiem de RR DB si dorim sa permitem jucatorilor sa testeze schimbarile curente, nu doar la full stats, am marit rata de EXP la 40x si ML la 40x. Aceasta schimbare este valabila doar pana la RR DB LE: Berserk + buff attack elfa functioneaza simultan acum. (nu se mai scot unul pe altul).
    6 points
  22. Goldenii si restul mobilor care dadeau WCoin acum ofera 5 WCoin (de la 10/15), insa eventurile dau si ele WCoin la terminare. Rewardurile sunt: BloodCastle - 15 WCoin DevilSquare - 15 WCoin ChaosCastle - 150 WCoin Illusion Temple - 40 WCoin Crywolf - 25 WCoin DoppleGanger - 10 WCoin Imperial Guardian - 10 WCoin
    6 points
  23. La urmatorul restart vom porni Illusion Temple. Minim 4 persoane pt. start, rewardul va fi setat in prealabil (un gem nou, neanuntat inca).
    6 points
  24. In urma celui de al doilea restart de astazi s-a facut urmatoarea modificare: SM si Summ acum primesc un multiplier de damage din energy si agility. Formula multiplierului este (Strength + Vitality)/512 %. Edit : Pentru SM formula este Strength + Vitality)/384 %.
    6 points
  25. Angajati-ma ca manager si promit sa arat probleme psihice si instabilitate maxima cu putere cognitiva irationala, senzationala de talie mondial@
    6 points
  26. Au fost mutate orele la care se deschide Illusion Temple pentru a evita conflictele dese cu Devil Square. Orele noi sunt: 00:00 03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00
    5 points
  27. Salutare! Mos Craciun vine cu XP marit cu 20% in perioada 24-26 Decembrie. Nu se aplica si pt XP ML. Echipa MuPro va ureaza sarbatori fericite alaturi de cei dragi.
    5 points
  28. In ultimele saptamani au fost facute urmatoarele modificari pentru pregatirea rr db: Trap-urile din Chaos Castle nu mai duc HP-ul la 0 pentru 1 secunda (era doar vizual, insa acum damage-ul este transmis in mod corect) Schimbari majore la DivineGuard: DivineGuard este acum tinut per-atacator in loc de global. Asta inseamna ca daca inainte daca 2 persoane atacau o singura persoana, una din ele facea damage iar cealalta dadea aproape 0 din cauza ca se ajungea la limita de DPS, acum ambele persoane vor avea o limita a lor. De exemplu, daca inainte o persoana putea sa primeasca maxim 20% din SD-ul ei ca damage pe secunda, indiferent de cati oameni o atacau, acum fiecare atacator poate sa dea 20%. Aceasta schimbare este foarte relevanta pentru situatii precum CastleSiege/ChaosCastle/Harti battle Spellurile care ataca de mai multe ori (cum este de exemplu Chain Drive la RF) vor da damage ''relativ' normal acum. Spun relativ pentru ca ultimele hituri vor da mai putin, dar nu veti fi dezavantajat din prinvinta DPS-ului fata de alte clase Costurile de AG sunt acum minim 1% din AG-ul personal. Asta inseamna ca indiferent cat energy veti avea, spellurile nu vor putea fi folosite in continuu. Aceasta schimbare este foarte relevanta pentru balans (vezi Gigantic Storm fata de alte spelluri AoE). Potiunile Complex / SD / HP au fost schimbte. A ramas mecanica veche care face ca potiunile succesive sa healeaza mai putin, insa acum potiunile nu mai consuma heal-ul overtime. Ce inseamna asta defapt: In mod normal potiunile Complex / SD / HP avea si o componenta care heala intr-o perioada de timp ( in urmatoarele 2-3-4 secunde ). Insa daca bagai inca o potiunie in perioada asta, tot healul care trebuia sa il primesti in urmatoarele secunde se aplica instant. Acum nu se mai intampla asa, fiecare potiune noua doar da refresh la acest healing-over-time. De asemenea, potiunile de HP / Complex sunt supuse regulii ca folosirea succesiva scade procentul de HP pe care il healeaza Procentele de la potiunile Complex au fost schimbate astfel: Small Complex Potion - 20% HP/SD Medium Complex Potion - 25% HP/SD Large Complex Potion - 30% HP/SD Mecanica de 'Poison' a fost schimbata. Poisonul acum tick-uieste in fiecare secunda, si este din max HP in loc de current HP. Poisonul aplicat de spell-ul 'Poison' acum da 2% din MaxHP per secunda, timp de 8 secunde, iar cel din 'Decay' da 3% din MaxHP per secunda, timp de 8 secunde. Un tick de poison nu poate fi mai mare decat HP-ul celui care a castat spell-ul initial. Damage-ul din Poison se pune ca aggro. Aggro-ul facut de summon-ul de la Elfa se pune elfei, summon-ul find ignorat. Anumite spelluri nu mai pot da miss datorita diferentei de level / agility / etc : Nova (doar dupa cast de 3 secunde), Earthshake (si variantele ML), Electric Spark, Dragon Slasher, Weakness, Innovation, Explosion, Requiem, Pollution. DarkSpirit nu isi mai schimba targetul aiurea din cauza reflectului. Reflectul este ignorat atunci cand DarkSpirit este pus pe atack-with-master. Chestia asta rezolva bugul urmator: daca aveai reflect si cioara era pusa pe attack-with-master, isi schimba targetul pe cei care atacau, din cauza ca se considera ca reflectul tau le da damage, deci trebuiesc atacati. DarkSpirit random-attack acum ataca toti mobii din zona. Inainte de schimbarea asta, DarkSpirit ataca doar un target random din zona, insa era prea inceata ca sa tina spotul. Ca sa pastram balanasul insa, attackspeed-ul DarkSpiritului este acum din Agility in loc de Command. Friendly Fire a fost pornit la castel. Insa acesta nu scoate Sleep-ul. Formula a ramas aceeasi, 20% damage catre aliati si 40% catre inamici Damage-ul 'invizibil' (care nu aparea in momentul in care omorai un mob dintr-un singur hit) a fost reparat. Acum apare, insa nu este foarte util. Numarul de iteme care se pot face la Senior se pastreza intre restarturi. Daca intr-o zi ratati itemul, acesta poate fi facut a doua zi. Pe scurt, itemele se acumuleaza cu timpul acum, in loc sa fie unul singur pe zi, iar daca nu il faci, il pierzi. Reflectul de la Summoner a fost scazut. Inainte era maxim 10 + Energy / 456 (maxim 82% la full energy), acum e 8 + Energy/1024 (maxim 40% la full energy) Critical Damage de la Dark Lord a fost buffat. Acum este Energy / 16 + Command / 16 (maxim 4096), de la Energy / 64 + Command / 32 (maxim 1536). Dark Spirit da mai putin damage la non-reset. Damage-ul pe care il primeste 'de baza' din cauza levelului a fost scazut la 10 * level de la 25 * level. Vor urma multe alte schimbari legate de gameplay si balans, deoarece ne dorim sa asiguram un gameplay cat mai placut si stabil in fiecare DB. Vom avea un CS de test maine (16 septembrie), ca sa putem testa schimbarile curente si sa vedem efectul lor asupra balansului. Va invitam sa participati !
    5 points
  29. Am sa las asta aici ca sa vedeti ce administrator avem @Haifisch. In caz ca sunteti curiosi ce culoare avea "freza" lui @luk:
    5 points
  30. Au fost modificate rewardurile de la LuckyCoin 20/30. Am scos jewels si am schimbat rewardul spre iteme de BoK +3/+4, demoni/guardian angels si feather of condor
    5 points
  31. Restartul de azi aduce urmatoarele schimbari: Jewel of Curse nu mai poate fi bagat dupa ce itemul are add maxim Formulele de la DL din Energy usor marite Bufful de la elfa are acum effect dublu asupra elfei Edit: va urma un alt restart tot azi pt. un bugfix
    5 points
  32. inca citesc si ma amuz :))) Halal "Angela" asta :)))
    5 points
×
×
  • Create New...