Jump to content
News Ticker
RR DB - 20.01.2023 18:00 GMT+2 https://muonline.land

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/22/18 in all areas

  1. In cursul saptamanii viitoare vom stinge serverul, vom sterge baza de date si vom da drumul la signup. Data oficiala pentru noul DB este : 2 noiembrie ora 20:00
    12 points
  2. Changelog pentru DB viitor: -teleportul nu mai costa AG -sm nu se mai poate heala( nici din regen nici din potiuni ) atunci cand este in teleport -au fost activate optiunile excelente pe itemele socket si ancient - cu posibilitate de drop din selupan / medusa sau JOE/sinestro/atlas -hp crescut la medusa -se va adauga o limita zilnica de BC/DS/IT - inca nu am stabilit nr exact -se va adauga o harta de BC mare in care vor incapea 50 playeri -exp-ul solo va fi mai mic decat in party de 2-3-4-5 pt a descuraja statul solo pe spot -vom incerca sa aducem improvments clientului : click dreapta pentru a muta itemele in stash/goblin si jewel stash -adaugat chat folosind functia Friends de pe tasta F Revenim cu alte informatii si data de start.
    9 points
  3. Hartile Karutan 1 si Karutan 2 au devenit battle maps. Ca sa le facem mai atractive am schimbat urmatoarele lucruri Condra / Narcondra au fost buffate (aprox. Fire Golem stats). Au fost adaugate 6 spoturi in Karutan 2. Le puteti gasi la (196, 61), (204, 126), (120, 52), (79, 96), (60, 135) si (71, 39) Chain Scorption / Bone Scorpion au fost buffati (aprox. Green Golem stats). Au fost adaugate 4 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (101, 187), (133, 158), (183, 172) si (221, 166) Orcus / Gollock au fost buffati (aprox. Gigas Golem stats). Au fost adaugate 3 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (226, 95), (175,45) si (210, 28) Crypta / Cryptos au fost buffati (aprox. Gigas Golem stats). Au fost adaugate 3 spoturi in Karutan 1. Le puteti gasi la (60, 120), (49, 53) si (21, 143) Am scazut costul de schimbare Gens de la 100 de milioane Zen la 10 milioane.
    8 points
  4. In urma restarturilor de astazi au fost introduse urmatoarele modificari: Bufful de PvP win nu va mai oferi bonus exp - ramane doar efectul legat de ancientele din Vulcanus. Am facut schimbarea asta pentru ca bufful asta era abuzat, in general doar se faceau rotatii de PvP dupa reset si se dadea talpa prin Vulcanus. Experienta nu mai este 'aleatorie' - acum folosim doar valoarea maxima. In principal schimbarea asta o sa va ajute sa comparati mai usor spoturile, si o sa stabilizeze variatia de experienta in general. Contributia initiala (cand intri prima data) in Gens este acum 0. La reset se primesc 20 de puncte de contributie. Formula de calcul pentru punctele care se primesc la kill in hartile battle a fost schimbata. Acum doar se fac 'schimburi de puncte', maxim 4, in functie de cat de comparabile sunt caracterele. Sistemul acesta este in contrast cu cel default Webzen, unde daca diferenta de level este mare, sunt produse mai multe puncte decat sunt scazute. A fost adaugat un bonus de experienta in functie de pozitia clasa din Gens in hartile battle. In functie de clasa de Gens (Grand Duke, Duke, ... Sergeant, Private) characterele primesc un bonus de experienta egal cu numarul clasei lor * 3%. Asta inseamna ca un Grand Duke primeste 13 * 3 = 39% bonus experience, un Duke 12 * 3 = 36%, pana la Private care primeste 0% bonus experience. Schimbarile 3-6 au fost adaugate pentru a incuraja playerii sa creasca in harti battle si sa sporeasca competitivitatea intre diverse party-uri / guilde. In principal dorim sa oferim o alternativa pentru Arena / Arena2 Fire, care sa fie profitabila daca ai un party bine organizat. Kanrutan si Kanturu Relics vor fi schimbate in harti battle in curand, dupa ce adaugam niste spoturi mai competitive. Au fost desfiintate tarcurile BK (pentru ca aveau experienta prea mare in ele, si in general cine crestea acolo deja avea un avatanj fata de altii). Pentru cine e curios de modul in care stabilim daca 2 charactere sunt comparabile: consideram un indice iP = log(Strength + Dexterity + Vitality + Energy + Command). Acesta va avea urmatoarele proprietati: Cu cat numarul de puncte creste, cu atat valoarea lor scade. Acest lucru este important pentru ca este o diferenta mare intre un caracter care are 1000 de puncte in total, si un caracter care are 2000 de puncte (dublu!). In schimb, intre doua persoane care au 20 000, respectiv 21 000 de puncte bagate, diferenta nu mai este asa mare Nu discrimineaza clasele cu 7 puncte in loc de 6. Daca foloseam ceva asemanator cu numar reseturi * 400 + level curent, clasele cu 7 puncte ar fi avut un avantaj deoarece acestea aveau mai multe puncte pentru un numar identic de nivele. Pentru a compara 2 charactere, calculcam iP-ul fiecarui caracter si luam modulul diferentei. Daca acest rezultat este sub 0.25, caracterele sunt foarte apropiate (si facem un schimb de 4 puncte in timpul unui kill), daca este sub 0.33 schimbul este de 3 puncte, sub 0.5 2 puncte si sub 1 doar 1 punct. Daca diferenta este peste 1, characterele sunt prea departate ca lupta sa fie 'fair'.
    8 points
  5. La urmatorul restart sistemul de puncte pentru DivineGuard va fi schimbat. Punctele nu se vor primi din questuri, ci vor fi calculate in functie de armurile de pe voi. In felul acesta, DivineGuard devine un bonus controlabil si care poate fi obtinut si pe charactere cu putine questuri. Noul sistem de puncte functioneaza in felul urmator: fiecare armura (gloves, helm, armor, boots, pants) ofera un numar de puncte, fiecare scazand damage-ul pe care il puteti primit maxim, in fiecare secunda. Itemele cu sockete ofera 5 puncte per piesa, excellentele ofera 4 puncte per piesa, ancientele ofera 3 puncte per piesa si itemele normale ofera 2 puncte per piesa. Pentru clasele care nu au 5 sloturi (RF/MG), se considera ca acestea contin piesa care ar completa setul (de exemplu, RF daca are 4 piese excellente, se considera ca poarta 5 si primeste 20 de puncte). Un set complet dintr-un singur tip (socket, excellent, ancient, normal) ofera un bonus de 5 puncte. Acest bonus este de 20 de puncte daca armurile sunt 380 excellent. Pentru a va usura posibilitatea de 'strategizare' a jocului, a fost adaugata comanda /divineguard. Aceasta are 4 parametri posibili: stats, defend, attack, help. /divineguard stats - ofera informatii despre cate puncte aveti in momentul de fata /divineguard defend <nume character> - ofera informatii legate de cat damage ati putea primi maxim de la un anume character /divineguard attack <nume character> - ofear informatii legat de cat damage puteti da unui character /divineguard help - informatii generale despre puncte (e o mica greseala in poza, trebuia sa fie 20 bonusul pentru itemele 380)
    8 points
  6. Au fost facute urmatoarele modificari la sistemul de questuri Numarul de mobi care trebuiesc omorati a fost scazut la 8 (de la 16). In felul asta scadem necesitatea de a cauta prea multi mobi daca un wave se despawneaza in timp ce faceti questul. Cooldown-ul a fost redus la 4 ore (de la 8). Cu cat sunteti mai activi in-game, cu atat puteti sa obtineti mai repede punctele si jewel-urile noi. A fost scazut numarul total de puncte, de la 460 la 185. Ele sunt distribuite acum dupa urmatoarea schema: Berserk - 20 puncte Ignore Pain - 5 puncte Reflect reduction - 20 puncte Armour dent - 10 puncte Lucky Critical - 5 puncte Lucky Excellent damage - 5 puncte Life Steal - 20 puncte Mana Steal - 40 puncte SD Steal - 20 puncte AG Steal - 40 puncte Valorile asociate cu bonusurile au ramas aceleasi. Asta inseamna ca acum un punct este mai valoros. De exemplu, bonusul LifeSteal dus la maxim ofera 2% LifeSteal, insa necesita doar 20 de puncte in loc de 50. Practic, am compresat punctele necesare pentru toate bonusurile, deoarece valorile erau exagerate si nu permiteau secundarelor sau jucatorilor mai casual sa fie competitivi (sa faci 460 de questuri pe un character este deja excesiv de mult, pe 2 era o cauza pierduta). A fost adaugata comanda movepoints care va permite sa mutati puncte dintr-un bonus in altul. Comanda are formatul /quest movepoints <bonusul din care vrei sa scoti puncte> <bonusul in care vrei sa bagi puncte> <cate puncte sa muti>. Comanda are un cost asociat de 2 WCoin per punct (deci de exemplu daca vreau sa mut 10 puncte trebuie sa platesc 20 de WCoini). Un exemplu ar fi /quest movepoints berserk ignorepain 5, care ar muta 10 puncte din Berserk in IgnorePain pentru 10 de WCoini. De asemenea, a fost introdus un cost de...1 Pet Rudolf per takeover. Asta inseamna ca de fiecare data cand doriti sa porniti o preluare automata trebuie sa aveti un Pet Rudolf. Indiferent daca preluarea are loc sau nu, Rudolf-ul nu este dat inapoi. Aceasta masura a fost luata pentru a ameliora abuzurile care apareau cu preluarea automata. Suntem constienti ca acestea o sa continue, insa acum au un cost asociat cu ele si necesita mai mult efort decat alt/tab prin secundare. Pet Rudolf pica pe orice mapa, la orice level si este recomandat sa ii strangeti daca sunteti obisnuiti sa dati takeover des.
    7 points
  7. In urma ultimului restart eventul Golden Dragon Invasion nu mai este la ora fixa. Acum ora de spawn are o variatie a minutului: daca inainte o data la 2 ore, la minutul 10 se spawnau goldenii, acum pot sa se spawneze intre minutul 0 si 20.
    6 points
  8. Am introdus urmatoarele modificari la ultimul restart pentru a aduce jewel-urile noi spre un balans mai bun. Sinestro's Curse, Shadow of Atlas si Narcissus's Reflection functioneaza acum doar pe iteme maxim +9. In felul acesta se elimina vesnica technica cu iteme duse pana la +15 apoi spamate pana ies DD/Ref/HP. Modul in care Sinestro's Curse si Shadow of Atlas stabilesc ce optiuni sa aiba un item a fost schimbat: acum sistemul este mai predispus sa dea o optiune slaba decat una buna, cu o pondere de aproximativ 1 optiune buna la 3 proaste. Asta nu inseamna ca itemele DD/Ref/HP devin imposibile, doar ca sunt mult mai greu de facut acum. Acest lucru contra-balanseaza faptul ca acum vor exista mai multe jewel-uri pe piata, din moment ce jewel-urile sunt garantate dupa un anumit numar de questuri. Narcissus's Reflection a fost schimbat complet: nu mai cloneaza un item, ci adauga unui item 380 excellent toate cele 6 optiuni, skill, luck si 28 add. Un exemplu de upgrade cu Narcissus's Reflection: => => Prin schimbarea adusa la Narcissus's Reflection rezolvam 2 probleme: Itemele duplicate stricau economia si existenta unui singur item cu 3 optiuni bune insemna ca acesta va fi copiat de toti rockefelleri de pe server. In principal puteam sa evitam chestia asta daca faceam ca duplicarea sa poata fi facuta doar o data, insa nu am reusit sa afisam acest lucru in client, iar daca o faceam 'invizibil' era posibil sa se dea tepe (sa primiti un item despre care sa se zica ca este clonabil, si defapt sa nu fie). Acum puteti sa faceti seturi 380 intr-un mod mult mai controlabil, si astfel castelul are valoare mai mult decorativa - este mult mai usor acum sa faceti iteme de castel bune, pana la +9/11. ATENTIE: Itemele cu 6 optiuni nu pot fi date la trade. Nu incercati sa faceti cadouri cu iteme F.O.
    6 points
  9. Iti plac sarmalele? Le mananci cu smantana? E luna iunie si tot ai pofta de sarmale? Te-ai saturat de certuri, injuraturi si vrei sa ai un loc in care sa ai o conversatie care sa nu aiba ca subiect MU? Sarmele e locul potrivit pentru tine. Accept oameni din orice guild/alianta, la cs iesiti, va faceti treaba, dupa puteti intra inapoi pentru un mediu de mu fara stres.
    5 points
  10. Incepand de astazi veti putea sa va dati Grand Reset singuri. Cum faci asta: In primul rand trebuie sa aveti 70rr. Iesiti din joc si nu reintrati pana nu este gata tot procesul. Va logati pe site Alegeti caracterul si dati Grand Reset: Veti primi 5000 stats points si 2000 wcoin in cont. Apoi accesati sectiunea Grand Reset pt a va alege rewardul. Apoi va puteti adauga iteme in stash, fie set +15+luck+add28+ 2 opt la alegere Fie doua iteme exc cu socket +15 +luck + add 28 + 2 opt la alegere si 5 sockete customizabile: Atentie: alegeti-va bine optiunile si ordinea lor. nu modificam iteme create gresit sau neadaugate pt ca ati fost online.
    5 points
  11. RR DB 16.10.2020 19:00 GMT+2 Signup open : https://muonline.land
    5 points
  12. Au fost mutate orele la care se deschide Illusion Temple pentru a evita conflictele dese cu Devil Square. Orele noi sunt: 00:00 03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00
    5 points
  13. Sa ma gândesc de unde sa încep ca sa fie mai ușor de înțeles Da, pe server sunt iteme de la 1-5 socket si cu cât are mai multe sockete itemu cu atat e mai rar. Ele pica in cleon pe spoturi doar ca cele cu 3+ pica foarte rar. Mai pica și la eventurile Selupan și Medusa, cred ca acolo pica mai multe iteme cu minim 4s dar nu îți pot spune sigur pt ca nu am fost. Poți folosi acel tabel ca referință, dar ca sa îți fac treaba mai ușoară îți pot spune direct care sunt seedurile mai importante. In set ar fi seedurile de damage reduction și reflect (ambele water) și ala de max hp (wind). Poți bagă un singur seed de același tip per item, la fel ca și la itemele exe nu poți avea de doua ori aceiași opțiune pe item La arme opțiunile cele mai bune sunt critical damage rate increase și excellent damage rate increase (ambele lightning). Trebuie sa fii doar atent când le cumperi sau când le bagi in sphera sa folosesti sphera de lvl 5 (penta). Celelalte seeduri care mai exista le poți folosi ca sa primesti un anumit bonus de ignore și double damage dacă ai set + arma cu socket. E mai mult de explicat la asta dacă vrei cauta-ma in joc. Spor & hf
    5 points
  14. Salutare! Mos Craciun vine cu XP marit cu 20% in perioada 24-26 Decembrie. Nu se aplica si pt XP ML. Echipa MuPro va ureaza sarbatori fericite alaturi de cei dragi.
    5 points
  15. Am introdus urmatoarele modificari legate de aripi: Aripile de level 2 au sansa de 50% sa fie create cu 1 optiune. Inainte era aproximativ 20% Aripile de level 3 au sanse de 10% sa fie create cu luck. Inainte era aproximativ 5% 3% sa fie create cu ignore. Inainte era aproximativ 1% 5% sa fie create cu full reflect. Inainte era aproximativ 0.5% 0.5% sa fie create cu full HP recovery. Inainte era aproximativ 0.9% 5% sa fie create cu full MP recovery. Inainte era aproximativ 0.9% Aceste schimbari sunt menite sa mai varieze optiunile pe care le puteti obtine cand faceti aripi. Bafta la goblin !
    5 points
  16. In ultimele saptamani au fost facute urmatoarele modificari pentru pregatirea rr db: Trap-urile din Chaos Castle nu mai duc HP-ul la 0 pentru 1 secunda (era doar vizual, insa acum damage-ul este transmis in mod corect) Schimbari majore la DivineGuard: DivineGuard este acum tinut per-atacator in loc de global. Asta inseamna ca daca inainte daca 2 persoane atacau o singura persoana, una din ele facea damage iar cealalta dadea aproape 0 din cauza ca se ajungea la limita de DPS, acum ambele persoane vor avea o limita a lor. De exemplu, daca inainte o persoana putea sa primeasca maxim 20% din SD-ul ei ca damage pe secunda, indiferent de cati oameni o atacau, acum fiecare atacator poate sa dea 20%. Aceasta schimbare este foarte relevanta pentru situatii precum CastleSiege/ChaosCastle/Harti battle Spellurile care ataca de mai multe ori (cum este de exemplu Chain Drive la RF) vor da damage ''relativ' normal acum. Spun relativ pentru ca ultimele hituri vor da mai putin, dar nu veti fi dezavantajat din prinvinta DPS-ului fata de alte clase Costurile de AG sunt acum minim 1% din AG-ul personal. Asta inseamna ca indiferent cat energy veti avea, spellurile nu vor putea fi folosite in continuu. Aceasta schimbare este foarte relevanta pentru balans (vezi Gigantic Storm fata de alte spelluri AoE). Potiunile Complex / SD / HP au fost schimbte. A ramas mecanica veche care face ca potiunile succesive sa healeaza mai putin, insa acum potiunile nu mai consuma heal-ul overtime. Ce inseamna asta defapt: In mod normal potiunile Complex / SD / HP avea si o componenta care heala intr-o perioada de timp ( in urmatoarele 2-3-4 secunde ). Insa daca bagai inca o potiunie in perioada asta, tot healul care trebuia sa il primesti in urmatoarele secunde se aplica instant. Acum nu se mai intampla asa, fiecare potiune noua doar da refresh la acest healing-over-time. De asemenea, potiunile de HP / Complex sunt supuse regulii ca folosirea succesiva scade procentul de HP pe care il healeaza Procentele de la potiunile Complex au fost schimbate astfel: Small Complex Potion - 20% HP/SD Medium Complex Potion - 25% HP/SD Large Complex Potion - 30% HP/SD Mecanica de 'Poison' a fost schimbata. Poisonul acum tick-uieste in fiecare secunda, si este din max HP in loc de current HP. Poisonul aplicat de spell-ul 'Poison' acum da 2% din MaxHP per secunda, timp de 8 secunde, iar cel din 'Decay' da 3% din MaxHP per secunda, timp de 8 secunde. Un tick de poison nu poate fi mai mare decat HP-ul celui care a castat spell-ul initial. Damage-ul din Poison se pune ca aggro. Aggro-ul facut de summon-ul de la Elfa se pune elfei, summon-ul find ignorat. Anumite spelluri nu mai pot da miss datorita diferentei de level / agility / etc : Nova (doar dupa cast de 3 secunde), Earthshake (si variantele ML), Electric Spark, Dragon Slasher, Weakness, Innovation, Explosion, Requiem, Pollution. DarkSpirit nu isi mai schimba targetul aiurea din cauza reflectului. Reflectul este ignorat atunci cand DarkSpirit este pus pe atack-with-master. Chestia asta rezolva bugul urmator: daca aveai reflect si cioara era pusa pe attack-with-master, isi schimba targetul pe cei care atacau, din cauza ca se considera ca reflectul tau le da damage, deci trebuiesc atacati. DarkSpirit random-attack acum ataca toti mobii din zona. Inainte de schimbarea asta, DarkSpirit ataca doar un target random din zona, insa era prea inceata ca sa tina spotul. Ca sa pastram balanasul insa, attackspeed-ul DarkSpiritului este acum din Agility in loc de Command. Friendly Fire a fost pornit la castel. Insa acesta nu scoate Sleep-ul. Formula a ramas aceeasi, 20% damage catre aliati si 40% catre inamici Damage-ul 'invizibil' (care nu aparea in momentul in care omorai un mob dintr-un singur hit) a fost reparat. Acum apare, insa nu este foarte util. Numarul de iteme care se pot face la Senior se pastreza intre restarturi. Daca intr-o zi ratati itemul, acesta poate fi facut a doua zi. Pe scurt, itemele se acumuleaza cu timpul acum, in loc sa fie unul singur pe zi, iar daca nu il faci, il pierzi. Reflectul de la Summoner a fost scazut. Inainte era maxim 10 + Energy / 456 (maxim 82% la full energy), acum e 8 + Energy/1024 (maxim 40% la full energy) Critical Damage de la Dark Lord a fost buffat. Acum este Energy / 16 + Command / 16 (maxim 4096), de la Energy / 64 + Command / 32 (maxim 1536). Dark Spirit da mai putin damage la non-reset. Damage-ul pe care il primeste 'de baza' din cauza levelului a fost scazut la 10 * level de la 25 * level. Vor urma multe alte schimbari legate de gameplay si balans, deoarece ne dorim sa asiguram un gameplay cat mai placut si stabil in fiecare DB. Vom avea un CS de test maine (16 septembrie), ca sa putem testa schimbarile curente si sa vedem efectul lor asupra balansului. Va invitam sa participati !
    5 points
  17. Serverul nu este beta, insa anumite aspecte pe care le-am luat in considerare cand am facut setarile il fac sa para asa. O sa va las perspectiva mea legata de setari. Pentru voi, varfurile de lance, mediul competitiv arata foarte diferit fata de restul serverului. 20 de elfe, 40 de DL, 60 de monitoare, 4 servere. In principal nivelul de joc de sus este foarte diferit de cel de jos, insa serverul pentru activitate are nevoie ca o mare parte (hai sa nu zicem toti) sa se simta competitivi. Daca playerii mijlocii si mai de jos nu simt ca o sa poata vreodata sa ajunga la nivelul vostru, ei isi pierd cu timpul motivul sa joace. Un server nu poate sa traiasca doar din top 20, si nici doar din top 200, insa diferenta nu trebuie sa fie crasa. Update-ul asta are in el 433 de iteme modificate, cu 3/6 optiuni complet noi. In total sunt 18 tipuri de optiuni noi, iar cele care modifica skilluri modifica in total 42 de skilluri. Daca lasam doar dropurile din goldeni + eventuri, anumite combinatii, care ar putea fi utilizate, nu o sa apara niciodata. Intentia nu a fost sa cream un set bun care sa le bata pe toate, sau un build bun care sa le bata pe toate, ci invers - sa permitem playerilor sa experimenteze cu diverse combinatii de iteme si de builduri de puncte. Nu poti experimenta doar din BoK-uri si eventuri, din cauza ca esti limitat de timp si de itemele pe care le ai -> trebuie sa te duci pe un build testat si deja existent, ca sa nu dai cu bata-n balta. Asta e motivul principal pentru care 'sunt atatea jeweluri noi' - idea nu este sa va duceti chititi pe ce vi se pare ca e strong, ci sa aveti cum sa experimentati diverse seturi si sa vedeti cum se comporta. Exact la fel si pentru builduri - idea nu e sa se duca toti DLi pe command, sau sa copieze toata lumea acelasi build. Jewels sunt unelte prin care va faceti iteme, incercati sa le duceti la + mare, incercati sa le combinati, incercati sa spargeti meta-ul sau sa bateti alti oameni. Si aici nu e vorba doar de voi, e vorba si de restul serverului - si ei trebuie sa aibe access la iteme si sa aiba cum sa tina, mai mult sau mai putin, pasul cu voi. Pe aceeasi idee, gandeste-te sa incerci sa cresti un alt caracter - alte iteme, alte builduri, alte capete sparte. Daca nu ai un mod prin care sa controlezi ce optiuni ai pe iteme, din nou trebuie sa te duci spre ce e 'meta' / in top. Nu ai sanse altfel sa ti pasul. Daca te gandesti la itemele ancient excellent, din nou ai un alt nivel cu care poti experimenta, care ar fi foarte greu accesibil fara Sinestro si Atlas. Sunt multe de spus, insa din punctul meu de vedere ceea ce tu consideri ca fiind simplificat / fara valoare este pur si simplu o alta sursa de iteme, ce poate fi folosita pentru a construi builduri noi si a crea oportunitati. Daca itemele ar fi mult mai rare, toti oamenii ar trebui sa se duca spre acelasi build si experimentarea ar fi foarte grea. Ca urmare, anumite meta-uri o sa se solidifice si practic se ajunge in situatia clasica: una/doua clase bat pe toata lumea, seturile sunt finale, gata tot, si nu mai avem ce face. Cine a prins set bun si clasa buna, a castigat, restul mumu. Nu exista multa exprimare ca si player daca nu poti sa iti controlezi bine itemele. Legat de idea de 'optiuni bune' - esti 100% sigur ca exista o singura combinatie de optiuni bune ? Ai putea sa verifici chestia asta daca nu ai avea access la iteme ? Ar trebui dupa ce invata 2-3-4-5 oameni care sunt 'buildurile bune', sa zicem stop joc - toata lumea copiaza asta si aia e ? Te provoc sa vezi lucrurile si din perspectiva mea, care doreste mai multa experimentare si mai putina copiere care duce la un meta stale. --- Legat de numarul de conturi, o sa ma repet. Limita de conturi afecteaza doar playerii simpli, nu pe cei competitivi. VM-uri, laptop-uri separate, VPN-uri, si alte sute de optiuni prin care se trece peste limita de conturi - nu creeaza un mediu competitiv real, e doar un artificiu ca playerii sa creada ca 'mama ce fair e aici la voi'. Acuzatia legata de numarul de playeri e bizara, in contextul in care am putea sa punem ce numar vrem noi acolo, si tot nu l-ar putea verifica nimeni oricum. Noi din potriva, am discutat destul de deschis cam cum sunt distribuiti playerii, ca sunt probabil in jur de 95-110 reali, cu cateva secundare fiecare, si unele cazuri cu 20 de MU-uri deschise.
    4 points
  18. incepand de maine, ora 20:00 in fiecare sambata se va activa eventul twin shadows Twin Shadows - Event PvP/PvE Este un event saptamanal in Vulcanus, care va avea loc la ora 20:00 locala. Totusi, datorita naturii eventului, acesta nu va fi pornit in primele 2 saptamani de dupa RR-DB. Ora este posibil sa o schimbam, dar o sa anuntam din timp. Event-ul se bazeaza pe 2 bossi ce se vor spawna in Vulcanus ( la coordonatele 216 46, respectiv 83 201 ). Unul dintre ei trebuie omorat pentru a obtine loot-ul. In momentul in care un boss moare, automat si celalt se despawneaza. Un singur boss va oferi loot. Loot-ul este bazat pe cel de la Selupan/Medusa : Iteme 380, Iteme Socket (cu minim 4 sockete) si altele. Loot-ul este distribuit in functie de participare si ajunge automat in inventar. In cazul in care nu aveti loc in inventar acesta va cadea la picioarele voastre, dar sa nu va bazati pe comportamentul asta. Pentru a fi eligibili trebuie sa fi dat damage in ultimul minut bossului care a murit, si sa fiti in range 10 de acesta. Exista de asemenea o limita a numarului de playeri care poate primi loot, insa aceasta nu ar trebui sa fie atinsa. In timpul eventului toti playerii din harta Vulcanus sunt scalati la full stats ! Aceste stats-uri nu sunt vizibile in character info, insa se vor vedea in HP/SD/MP/AG respectiv in damage-ul pe care il dati. Singurul dezavantaj aici este ca attack speed-ul nu va fi scalat datorita unor limitari tehnice. Cat timp eventul ruleaza mobii din Vulcanus vor fi invizibili si invulnerabili. In acest fel evitam folosirea buffurilor pentru 'alte foloase'. Twin Shadows - Bosses Cei doi bossi au o rotatie proprie, bazata pe elemente ( Ice, Poison, Lightning, Fire, Earth, Wind, Water ). Bossii pot primi damage doar de la spelluri marcate cu elementul lor activ. Asta inseamna ca daca bossul momentan casteaza spelluri de tipul Fire (el anunta si printr-un mesaj scris si prin casturile sale), poate lua damage doar de la spelluri marcate cu tipul Fire (Fireball, Flame, Inferno etc.). Un element este activ 20 de secunde. Rotatia elementelor este Ice -> Poison -> Lightning -> Fire -> Earth -> Wind -> Water -> repeat. Toti playerii care se afla in raza bossului vor fi atacati constant de acesta, indiferent daca l-au atacat sau nu. Cu cat viata unui boss scade, cu atat acesta va casta spelluri mai des. Acest aspect functioneaza ca un soft-enrage, insa bossul nu este balansat astfel incat sa fie imposibil de batut la 1% HP. Event-ul a fost gandit ca unul PvP, cu o componenta PvE. Ideea este ca in harta battle gensurile sa se bata in timp ce incearca sa omoare un boss, pentru a obtine loot. Este de asemenea un eveniment la care orice character poate participa, deoarece toate characterele care intra in Vulcanus sunt scalate la full stats (desigur, evident ca cei care au gear de la shop o sa fie dezvantajati, dar participarea lor totusi se poate simti). Din punctul nostru de vedere sunt minim 2 strategii viabile de a castiga eventul : adunati cat mai multi membrii de gens/alianta/guild si incercati pur si simplu sa tineti un boss pana cand reusiti sa il dati jos, timp in care omorati gensul advers, sau, incercati sa faceti DPS race si sa bateti bossul opus inaintea gensului inamic. Ambele strategii sunt viabile si va permit multe optiuni strategice (cum sa va plimbati pe harta, cum sa opriti characterele din gensul opus sa ajunga la bossi dupa ce mor, samd.).
    4 points
  19. Un guild simplu si civilizat. Dupa cum zice si numele, plin de eroi 1. Ne ajutam intre noi 2. Respectam pe cei ce ne respecta 3. Sange rece pe tot parcursul db-ului Distractie placuta si spor la level !
    4 points
  20. Restart necesar pentru ca era pornit de prea mult timp Fructele de reset din XSHOP scot acum 2500 puncte
    4 points
  21. Am apasat butonul gresit, s-a rezolvat acum.
    4 points
  22. Restartul de mai devreme a fost necesar pentru repararea bugului cu teleportul la SM (0 BP -> nu mai poate fi castat). Innovation si Weakness nu mai dau in aliati in timpul CS-ului. Am facut schimbarile acum ca sa nu existe discutii de favoritism in timpul CS-ului. O sa reprogramam eventul de ieri seara (TwinShadows) pt. marti seara, deoarece au fost buffati prea tare bossi si nu au putut fi batuti la timp.
    4 points
  23. Maine, 26.11.2018 in intervalul 19-19:30 serverul va fi offline pt migrarea pe un alt host.
    4 points
  24. Regulamentul serverului a fost restructurat si modificat, la fel si ghidul de postare. Va recomandam sa il cititi, ca sa nu aveti surprize. De asemenea, acesta a fost tradus in engleza pentru jucatorii straini. Daca aveti nelamuriri puteti intreba pe PM orice membru al staff-ului.
    4 points
  25. Numarul maxim de guild-uri din ally a fost scazut de la 3 la 2. Numarul maxim de playeri din guild a ramas 40.
    4 points
  26. SIGNUP OPEN : https://muonline.land/register Va recomandam sa utilizati un username si o parola unica intrucat majoritatea serverelor de mu “serioase” pastreaza parola necriptata. Va asteptam pe 2 noiembrie ora 20:00
    4 points
  27. Razvy e al 6-lea om de la party. Daca se accidenteaza vr un titular, intra si el :))
    4 points
  28. In urma restarturilor excesive de ieri au fost introduse urmatoarele schimbari: Durata Ice Arrow a fost scazut la 3 secunde (de la 7). Debufful Ice Arrow poate fi aplicat doar o data la 6 secunde acum. Asta inseamna ca primul Ice Arrow care intra o sa tina 3 secunde, apoi sunt asigurate 3 secunde in care Ice Arrow nu poate da Ice. A fost adaugat event-ul Twin Shadows. A fost eliminat divisorul de la potiunile de HP. Momentan consideram ca prezenta lui nu mai este necesara dupa ce am schimbat modul in care potiunile dau restore in urma cu cateva saptamani. Twin Shadows - Event PvP/PvE Este un event saptamanal in Vulcanus, care va avea loc la ora 20:00 locala. Totusi, datorita naturii eventului, acesta nu va fi pornit in primele 2 saptamani de dupa RR-DB. Ora este posibil sa o schimbam, dar o sa anuntam din timp. Event-ul se bazeaza pe 2 bossi ce se vor spawna in Vulcanus ( la coordonatele 216 46, respectiv 83 201 ). Unul dintre ei trebuie omorat pentru a obtine loot-ul. In momentul in care un boss moare, automat si celalt se despawneaza. Un singur boss va oferi loot. Loot-ul este bazat pe cel de la Selupan/Medusa : Iteme 380, Iteme Socket (cu minim 4 sockete) si altele. Loot-ul este distribuit in functie de participare si ajunge automat in inventar. In cazul in care nu aveti loc in inventar acesta va cadea la picioarele voastre, dar sa nu va bazati pe comportamentul asta. Pentru a fi eligibili trebuie sa fi dat damage in ultimul minut bossului care a murit, si sa fiti in range 10 de acesta. Exista de asemenea o limita a numarului de playeri care poate primi loot, insa aceasta nu ar trebui sa fie atinsa. In timpul eventului toti playerii din harta Vulcanus sunt scalati la full stats ! Aceste stats-uri nu sunt vizibile in character info, insa se vor vedea in HP/SD/MP/AG respectiv in damage-ul pe care il dati. Singurul dezavantaj aici este ca attack speed-ul nu va fi scalat datorita unor limitari tehnice. Cat timp eventul ruleaza mobii din Vulcanus vor fi invizibili si invulnerabili. In acest fel evitam folosirea buffurilor pentru 'alte foloase'. Twin Shadows - Bosses Cei doi bossi au o rotatie proprie, bazata pe elemente ( Ice, Poison, Lightning, Fire, Earth, Wind, Water ). Bossii pot primi damage doar de la spelluri marcate cu elementul lor activ. Asta inseamna ca daca bossul momentan casteaza spelluri de tipul Fire (el anunta si printr-un mesaj scris si prin casturile sale), poate lua damage doar de la spelluri marcate cu tipul Fire (Fireball, Flame, Inferno etc.). Un element este activ 20 de secunde. Rotatia elementelor este Ice -> Poison -> Lightning -> Fire -> Earth -> Wind -> Water -> repeat. Toti playerii care se afla in raza bossului vor fi atacati constant de acesta, indiferent daca l-au atacat sau nu. Cu cat viata unui boss scade, cu atat acesta va casta spelluri mai des. Acest aspect functioneaza ca un soft-enrage, insa bossul nu este balansat astfel incat sa fie imposibil de batut la 1% HP. Event-ul a fost gandit ca unul PvP, cu o componenta PvE. Ideea este ca in harta battle gensurile sa se bata in timp ce incearca sa omoare un boss, pentru a obtine loot. Este de asemenea un eveniment la care orice character poate participa, deoarece toate characterele care intra in Vulcanus sunt scalate la full stats (desigur, evident ca cei care au gear de la shop o sa fie dezvantajati, dar participarea lor totusi se poate simti). Din punctul nostru de vedere sunt minim 2 strategii viabile de a castiga eventul : adunati cat mai multi membrii de gens/alianta/guild si incercati pur si simplu sa tineti un boss pana cand reusiti sa il dati jos, timp in care omorati gensul advers, sau, incercati sa faceti DPS race si sa bateti bossul opus inaintea gensului inamic. Ambele strategii sunt viabile si va permit multe optiuni strategice (cum sa va plimbati pe harta, cum sa opriti characterele din gensul opus sa ajunga la bossi dupa ce mor, samd.).
    4 points
  29. La urmatorul restart se va schimba modul in care sunt generate drop-urile care sunt date la finalul unui quest. Sistemul actual functioneaza pe baza de 'sanse', si la nivel 'global' functioneaza decent - 'nu foarte jeweluri noi pe server, oamenii le vand, viata e frumi'. Problema la sistemul acesta este ca este fair doar la nivel de server, nu si de player. Exista anumiti jucatori care joaca mult si nu vad niciodata un jewel, in timp ce alti spameaza questuri si fac cateva Narcissus pe saptamana. Pentru a rezolva aceasta disparitate intre playeri, sistemul actual va fi schimbat in felul urmator: extragerea va functiona ca si extragerea dintr-un pachet de carti amestecat, dar fara ca cartea sa fie pusa inapoi dupa extragere. In felul asta, indiferent de noroc, dupa un anumit numar de carti extrase, stim sigur ca vom trage 'cartea' castigatoare, sau in cazul asta, jewel-ul mult dorit. Pachetul in cazul nostru va fi plin de jewel-uri, 192 la numar, si in el se vor afla 4 Sinestro (jewel-ul care adauga o optiune), 2 Atlas (jewel-ul care schimba optiunile) si 1 Narcissus (jewel-ul care copiaza un item), iar restul vor fi Bless/Soul/Chaos. Sunt multe avantaje la sistemul acesta, insa cele principale sunt urmatoarele: Garantat fiecare player facand questuri va primi un reward, intr-un interval rezonabil, nu pana cand intra Romania in Schengen. Practic, fiecare reward 'slabut' (Bless/Soul/Chaos), creste sansa ca urmatorul reward sa fie unul bun, deoarece in pachet raman mai putine carti 'slabe'. Este oarecum predictibil modul in care vor pica jewel-urile (daca nu a picat un Narcissus in ultimele 100 de questuri, sigur va pica in urmatoarele 92) Dupa cum probabil v-ati gandit multi dintre voi, chestia asta va creste numarul de jewel-uri aflate pe server (mai ales Narcissus). In urmatorele zile vom prezenta schimbari legate si de ele pentru a pastra o viteza a jocului rezonabila. Ca si paranteza de inchidere, acum la intrarea in ChaosCastle sunt curatate buffurile.
    4 points
  30. RR DB 9 aprilie ora 18:00. DB actual se va stinge in 02.04.2021 Exp micsorat considerabil Golden key scoase din webshop. Vor ramane la drop random din orice mob / dublu din vip map Vip map va contine doar spoturi fire - deci nu cumparati la inceput pt ca doar consumati bani - regula asta e pt a nu oferi avantaj la inceput de DB si ca sa nu stam sa mai modificam spot ca lui GigelBK i se pare normal, doar a platit pt asta. Regulament modificat. Practic raman doar regulile pt pk/ks/hacking. Il puteti consulta aici : Suntem in cautarea a 1-2 moderatori. Astept PM de la voi.
    3 points
  31. La urmatorul restart vom implementa un fix care rezolva bugul la selupan
    3 points
  32. Salut! Incepand de azi @Cristian nu mai face parte din stafful nostru. Cu aceasta ocazie va anunt ca avem disponibila o functie de moderator si doua de game master. Cei interesati sunt rugati sa imi trimita un PM.
    3 points
  33. In cursul zilei de astazi va fi un restart scurt + update client
    3 points
  34. ? te dai mai oldschol ca mine ma soricare de ai dormit in gara din cauza narcisei X(X(X(X(X(X(
    3 points
  35. nu mai faceti glume cu crs ca pe urma se simte obligat sa glumeasca si el si chiar nu mai indur.
    3 points
  36. nu cred ca e psiholog
    3 points
  37. 3 points
  38. O schimbare destul de interesanta care totusi nu a luat in calcul rabdarea playerilor de a farma questuri - nici-o problema din partea noastra - ai timp sa farmezi, nu te taxam. Insa, cu cat se strang mai multe puncte farmate pe server, cu atat rankurilor mai mici o sa le fie mai greu sa urce in top. Pentru a 'remedia' aceasta situatie, la calculele de mai sus am adaugat o mica componenta dinamica: La urmatorul restart in situatiile in care s-ar fi mutat : 4 puncte, se vor muta 4 + 3% din punctele celui omorat 3 puncte, se vor muta 3 + 2% din punctele celui omorat 2 puncte, se vor muta 2 + 2% din punctele celui omorat 1 punct, se vor muta 1 + 1% din punctele celui omoarat (punctele in contextul de mai sus se refera la punctele de contributie)
    3 points
  39. Au fost introduse urmatoarele modificari: DarkSpirit acum poate sa primeasca damage increase de la Satan/Demon. Inainte nu putea si era destul de contra-intuitiv ca nu poate, iar chestia asta i-a costat pe unii playeri destul de multi WCoin. DarkSpirit acum poate sa dea double-damage. Acum beneficeaza si ea de bonusul de double-damage din setul playerului WCoin rewards din DS/BC/CC sunt date doar la Master Level. Acesta schimbare a fost introdusa deoarece existau persoane care farmau WCoin cu 10 conturi in fiecare DS/BC/CC de level mic. Nivelul minim necesar pentru a face un Dark Lord / Rage Fighter / Summoner a fost scazut. Acum Dark Lord se poate face de la 240 (de la 250), Summoner de la 260 (inainte era 300) si Rage Fighter de la 280 (inainte era 350)
    3 points
  40. De ce ai poza cu pablo? Ala transporta droguri cu avionul nu cu vaporul tie ti se potriveste un avatar cu Basescu
    3 points
×
×
  • Create New...